Lekker heur!
Enjoy this fully blasted piece!
Lekker man
Tof ding!
Wanneer komt de stalen band?
PS Wat een kek bandpennenkokertje staat er op het doosje. Waar koop je zoiets?
Ohja mwoah ik weet niet zeker of ik die wel wil…
Haha schattig hè en kijk dat dopje!
Dat zijn de skinny-fatbars van Zuludiver voor mijn Seiko (die ik nu dus voorlopig niet nodig heb

Echt? Op de rubberen band is 't ook een topper maar met de komst van de stalen banden kun je 'm wel een ander smoel geven, lekker wisselen. Ik zou de stalen band erbij nemen.
Dat wel maar niet helemaal de smoel waar ik naar op zoek ben
Dat weet ik ik niet
Wij kijken niet mee hoor
Ja sorry, ik was even gecharmeerd van het schattige kokertje van @VriesKou … die mij vervolgens wees op het frivole dopje. Tja, toen hield ik het helemaal niet meer droog natuurlijk!
Oh enne, rubber is meer zijn ding. Dus geen staal.
Ligt helemaal aan de gelegenheid bij de Sinn 556 heb ik al een paar keer getwijfeld om hem op rubber te zetten want dat zou hem vast goed staan maar die draagt zo lekker op staal dat ie daar lekker op blijft. Die Seiko GMT bijvoorbeeld kan voor mij ook niet anders dan op staal. M’n Matic, SPB253 en 1521 hou ik voorlopig lekker op rubbah
En daarna weer langzamer tot nu - om de pols - gemiddeld +0,6/dag. Dat is wel serieus netjes! Ik heb hem vandaag even op de timegrapher bij Jaap (@SuperC) gehad, want “meten is weten” en ik ben ook een beetje een nerd waardoor ik dit soort wetenswaardigheden leuk vind …
Dit ziet er niet gek uit! Blij mee.
@royke74, dank je wel voor het ‘op de achtergrond’ meedenken!
Wats de probleem dan, ewa?
Maar wel blij voor je dat ie weer strak als een snaar speelt/loopt!
Nog steeds …
Had alleen een beetje rare schommelingen van plus naar min en weer terug. Vond ik. Ach ja, was een Astron gewend hè.
Er is geen kwestie van willen… er is alleen de kwestie van kopen
Ik heb die militaire op bracelet gepast bij de mannen van Q. Die heeft het bijna gewonnen van de blauwe polished.
Maar nog gefeliciteerd met de NA
Nieuw gekocht die Squale toevallig?
Nee.
Maar alles is oké. Was gewoon even nieuwsgierig en blij met alle hulp.
Nice, man! Congratulazioni en veel draagplezier!