Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Is meer een Matic strap, vind ik!

2 likes

Fraai! :star_struck:
Ben geen fan van de band, maar to each their own dus als het jou wel past dan is dit een prima combinatie. Veel draagplezier!

Ik ben na een paar dagen dragen wel benieuwd of dit dé Matic-killer is … :wink:

Zie, op oranje … :sunglasses:

much-much-better-shea-whitney

:arrow_down:

2 likes

Bedoel je of bij mij de 1521 Militaire dat is?

2 likes

Helemaal vergeten ook even een plaatje te posten! Bij deze … :beers:

Nee, ik reageerde op de NA van @HeinW.
Hij zat/zit te azen op mijn Matic, vandaar … :wink:

14 likes

Ah oké, was in de war door de volgorde en dat de 1521 niet op oranje zit :sweat_smile:

2 likes

… want jij leest van onderen naar boven?! :thinking::joy:

2 likes

Soms als ik het van boven naar onderen niet meer snap :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

lol-gif-16-ezgif.com-optimize

4 likes

Tegen de tijd dat jij hem zat bent, kijken we wel even haha, hoeft ook niet in plaats van de Matic, kan er prima naast.
De Nato band draagt fijn, maar niet voor altijd. Zit ook een leren band bij, maar dat is meestal niet mijn ding. Heb een rubber band van Ali onderweg, hopelijk matcht die een beetje de kleur.

4 likes

Dat is een mooie! Toch een LE ?

2 likes

Gefeliciteerd met deze mooie bijzondere klok!
Lekker dragen maar…

2 likes

Thanks! Bij mijn weten is het gewoon een “standaard” Sub 39 GMT.

1 like

13 likes

Wat is dit voor een bandje? … lijkt op een zwarte MN.
Staat best oké! :star_struck:

Groen, zie je dat @Kleine_gup_in_grote_oceaan:partying_face: :beers:

3 likes

Okay,

2 likes

:joy:

4 likes

Gaaf, man! Geniet ervan! :+1:

Ik mag toch hopen van wel! In Nederland vond eerder dit jaar 's werelds grootste Squale meeting aller tijden plaats! :partying_face: :beers:

Dont Be Silly GIFs - Find & Share on GIPHY

Tuurlijk niet!

4 likes
1 like

Gedachtenvraag:

Hoe kun je nu goed de staat van het horloge aangeven in een advertentie (in dit geval een Squale), zonder dat je het horloge onderwaardeert of overwaardeert. In mijn geval heb ik een half jaar oude Squale die een maand of twee regelmatig gedragen werd (voorzichtig) en waar eigenlijk niet echt iets aan gebruikssporen op te vinden is. Misschien dat je hem met een fatsoenlijke poetsbeurt/detailling nog wat meer kan laten glimmen, maar dan houdt het ook wel op. Wat voor staat geef je het het horloge dan, behalve de omschrijving goed/erg goed… Ik bedoel, hij is een tijdje regelmatig gedragen en deep down zijn er vast gebruikerssporen, maar hoe geef je dat weer in een percentage. 100% moet eigenlijk altijd bloedje nieuw zijn in mijn ogen, 99% heb je hem misschien een dag uitgeprobeerd, maar bij 95% of 90% bekruipt me al gauw het gevoel dat er ergens iets te vinden moet zijn…

Hoe zien jullie dit?

PS: heb er zelf 95% aan gehangen😉

Plaatje voor de sfeer:

11 likes

In great used condition, 90/95%?

2 likes