Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Dit is ook een beetje hoe 't bij mij gaat. Ik moet het afkloppen maar de laatste keer dat ik echt ziek ben geweest kan ik me niet herinneren. Er lopen hier ook geen kleine kinderen rond. Dat scheelt denk ik ook wel. Die nemen van alles en nog wat aan bacteriedingetjes mee van school enzo, als ik de meeste ouders mag geloven.

oud plaatje voor de sfeer dan maar? Ach ja, waarom ook niet!

Al dat geouwehoer zonder Squale-plaatjes! :see_no_evil: :joy:

:beers:

10 likes

Hier ook dát nog, 2 teveel :stuck_out_tongue_winking_eye: tuurlijk heb ik wel eens een keelpijntje, hoofdpijntje of verkoudheid maar écht ziek nee. Trouwens laatst wel een buikgriepje/virusje van een vd twee overgenomen, maarja paar dagen kakken en ook weer klaar :sweat_smile:

4 likes

Gelukkig gaat 't hier ook nog, af en toe, over Squales! :joy:

Hier nog steeds de 1521 FL om. Combinatie van gewoon erg leuk en een beetje te lui om te wisselen. Ach en dan ook weer moeten bedenken welke dan… Neeeh, prima zo! :blush:

3 likes

Goedemorgen Lieve SqualeMatties,

Ik zit nog steeds met de mm200 om en ben hier dus

Maar 1 troost, dit blijft toch de meest bezochte kroeg op het forum, voor mij. Zels met een ander merk om mijn pols!

Dat zegt toch wel iets, of ni…?

@koen3103, Heb je mijn witchcraft poison gemaakt en ben je al een beetje opgeknapt??

Ps.: Ik merk dat ik toch nog steeds actief op zoek ben naar een horloge (Squale?) met groene sunburst dial. :sweat_smile:

3 likes

Goeie smorgens

Daarom heb ik voor jou speciaal de green Dial topic aangemaakt :sunglasses:
Lief hè :laughing:

3 likes

Jaja, ik mag er alleen niks zeggen, als ‘Non Green Dial watch owner’ :joy:

Ja, ik zie het maar alsof je een catalogus voor mij aan het samenstellen bent. :rofl:

3 likes

Ik zie er niks van … :sunglasses:

confused

Fijne dag mannen! :beers:

2 likes

Ga er vandaag mee bezig, maar ben al wel (gelukkig) iets beter dan afgelopen dagen!\

Genoeg keuze hier :wink:

2 likes

:grin::sunglasses:

1 like

Sorry @junior, maar niet getreurd!

Wil daar zelfs wel mijn mm200 op toeleggen.(Of ruilen tegen een SPB207J1) :rofl:

1 like

Plaatje erbij, zoals 't heurt …

14 likes

Wachtend op een volgende afspraak even wat aan 't spelen … :camera:

8 likes

Moet het sunburst zijn? Mijn collega heeft een formex essence 39 malachite, echt prachtig ook!

7 likes

Die ziet er mooi uit! Maar het model is te netjes. Ik ben toch echt meer een deskdive horloge type. :sweat_smile: :rofl:

2 likes

Stap uit je comfortzone en ervaar de mogelijkheden :crazy_face:

Ze hebben ook hele dikke groene duiker

3 likes

Ik ben er gewoon nog niet over uit.

Ik had net de Hulk van mijn collega om, maar het Mercedes handje maakt me toch nog enigszins onrustig.

1 like

images
hulk-smash

3 likes

https://www.titoni.ch/en/collection/gents-watches/seascoper/detail/nl/83300-s-gn-703.html

Geen suburst maar model vind ik wel :+1:t2:

1 like

Lekker hè?

12 likes