Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

n mooie bruine leren band zou m ook goed staan

Oeps, wat zeg ik nu :thinking:

12 likes

Zeker!

Ik heb het zelf trouwens onlangs andersom meegemaakt. Iemand die mij vertelde dat een horloge beschadigingen zou moeten hebben op de bezelinleg. Op de foto’s waren die niet te zien en ik heb ze ook met de beste wil van de wereld zelf niet kunnen vinden. De staat van de inleg was 100% (‘als nieuw’). Ik had zelfs speciaal even een loupe meegenomen … oh wacht. :thinking: :joy:

RichMajorEasteuropeanshepherd-max-1mb

6 likes

image

4 likes

Goeie middag kroeg :coffee:
Ik check weer even in. Inmiddels twee dagen ziek thuis… van bed naar de bank en dat een aantal keer per dag. Tussendoor een beetje door HF aan het scrollen en aan het genieten van de 1521 op staal.

En ja, onder een dekentje met thee (honing geen suiker op aanraden van de kroeg).

10 likes

Beterschap, Koen! Een klote luchtweg virus heerst er.

Maak even een mengsel van verse halve uitenringen, verse gember, verse imker honing, kurkumapoeder, cayennepeper en verse citroensap. Dat even een uurtje laten trekken en 5x per dag 1 theelepel van het sap dat is ontstaan, nemen.

Ik heb het in een potje (met deksel) in de koelkast staan.

Edit:

3 likes

Beterschap!

Goed dekentje uitgezocht!
Matching colors met de 1521 … :joy: :sunglasses:

2 likes

:nauseated_face:

Dan klonken die loempia’s toch beter :sweat_smile:

3 likes

controlling-laugh-laughing

2 likes

Je hoeft het niet lekker te vinden, als je er maar beter van wordt!

Bij ons werkt het gewoon. Als je dat 5x per dag neemt, vanaf de dag dat je merkt dat je ziek wordt, of op enig ander moment als je al ziek bent, dan wordt het in ieder geval niet erger. Het stabiliseert vrijwel direct, waarna het gaat afnemen.

Sidenote: naast dat ik dit neem, op het moment dat ik me ziek begin te voelen, neem ik ook nog minimaal 3x per dag een vitamine c (poeder) shot en Magnesium malaat (ook poeder) shot. Er is echter wel een verschil, qua hoe puur de poeders zijn van de verschillende supplement aanbieders. Ik bestel het merk Vitakruid via vitacijn. Via Vitakruid zelf is het vaak 30% duurder.

1 like

Jij bent dus eigenlijk gewoon een soort wandelende Holland & Barrett :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik neem nooit iets (m.u.v. van wat xylometazoline), eet nooit fruit en ben nooit ziek :joy:

2 likes

Nee, die verkopen rotzooi! :joy:

Ik geef een recept!

Elke dag? Zo ja, dan ben je verslaafd :rofl:

2 likes

Maak je bericht eerst eens gewoon af voordat je het plaatst :crazy_face:

2 likes

Ja, sorry. Ben met teveel dingen tegelijk bezig! :rofl:

2 likes

bezig komt er nu nog ineens bij

1 like

:rofl: :rofl:

Beterschap Koen,

2 likes

Dankuwel mannen!

Ga ik me denk ik toch maar eens aan dit goedje wagen. Als jullie niks meer van mij horen, zal het hier wel mee te maken hebben.

Je zou haast denken dat ik het met opzet heb gedaan he? Zo modebewust ben ik niet :sweat_smile:

3 likes

:rofl:

1 like

Sterkte, kerel! :muscle:

:grimacing: :thinking: :sweat_smile:

Hmm, o.k., ik hou het in gedachten, voor de volgende keer. :person_shrugging:

Geniet van die mooie Squale, @koen3103 ! :star_struck:

2 likes

Thanks Ed!

en zo denk ik er ook nog een beetje over :joy:

2 likes