Hij zit bij mij op m’n knook, maar deze valt dan weer in het gleufje tussen de deksel en de kromming van de lug.
Edit: even met een plaatje erbij. Mijn knook verschuilt zich in de holte tussen de lug en deksel.
O nee dat vind ik pijnlijk misschien is mijn ‘knook’ daar te puntig voor mijne houdt hem precies mooi tegen
Kortom, Squale is top
Haha ik wist niet meer zeker of jij het was
YESSIR!!!
Weekend Skûwàlisti!
Geniet ervan …
… het leest wel lekker weg met een goed glas wijn denk ik! De laatste keer dat ik met een glas wijn wakker werd zat ik nog in het studentenleven. Ik ben vanmorgen ook maar met koffie begonnen. Zoals 't heurt.
Klopt maar jij hebt ook nog een andere guilty pleasure volgens mij, nl. Tag Heuer. Als duiker in hetzelfde ‘toolwatchkamp’, maar toch echt anders. Vind ik. Ben wel benieuwd waarom jij voor de een of de ander kiest? Is 't gewoon omdat afwisselen leuk is, of …
Je zou het trouwens niet zeggen, maar ik drink thuis nauwelijks wijn of bier ofzo. Als je mij nu een sixpack biertjes geeft staan ze waarschijnlijk eind 2025 nog onaangebroken in de koelkast. Ik vergeet ze ook gewoon. Zonde dus.
Buiten de deur is 't anders, daar lust ik wel een drankje…
Mooie beeldspraak!
Los daarvan blijf ik Rolex ook echt wel een warm hart toedragen hoor, dus ik zou ook even rechts gaan kijken samen met de andere schaapjes.
Gewoon omdat het kan.
Ik heb de MM200 ook best wel hoog zitten, zeker de SPB077 en alle varianten (zoals jij ook hebt). Heb er ook meerdere gehad en telkens met plezier gedragen. In vergelijk met een 1521 lijkt de Seiko een tikje groter en ook wat meer ‘topzwaar’. Ik vind zelf de 1521 prettiger dragen, zoals al eerder geschreven “de heer Von Büren heeft met deze kast een sterk staaltje werk geleverd.” Maar ik snap heel goed dat je de Seiko met plezier draagt!
Grappig die dingen! Als er meer sneeuw valt, haal ik een paar. Valt me trouwens op dat veel Squale dragers zich ook aan de Crocs wagen. Zou het met elkaar te maken hebben?
Goeie middag!
En verrek het is voor mij alweer 2 weekjes vakantie… eventjes bijkomen voor zover dat mogelijk is in de kerstvakantie.
De groene LE is echt gaaf zeg!
Ik let ook voor je op @Kleine_gup_in_grote_oceaan .
Die moeten we vaker zien in de kroeg
Ik wil ook ooit wel een keer een Rolex hoor. Maar dan een vintage Air King of iets anders in die richting.
Dit wist je misschien nog niet, maar ik ook.
Zo zeggen ze dat onder de rivieren. Onder ja, dat zeggen ze daar ook. Boven of onder en niet beneden.
Ai thanks a mattie!
@HeinW waar was ik toen? Zeker nog geen lid…
Wees niet bang hoor. Op dit moment niet echt opzoek naar een nieuwe
Nee (althans dat wil ik graag geloven)
Ik vind hem echt vet moet alleen héél erg wennen aan het datumvenster en dan m.n. dat die schuin staat
Ja leuk, 34mm past wel bij die damespolsjes van jou
Gewoon allebei heel degelijk en stoere merken
Ik wilde m’n polsomtrek opmeten net, maar een van m’n dochters heeft het meetlint weer eens gescooped!