Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

En foto’s van maken en opsturen :slight_smile:

2 likes

Ja ik d8 ik moet m even proberen en kijken naar de Lume , moet nog zoon uv lamp kopen,
Verder is die om de pols mooier dan… Net als de Matic

4 likes

Komt goed :blush:

3 likes

bbc-breaking-news

Ik kreeg eerder vanavond een PB van @royke74 … die meneer van ‘onze’ Q-Watches :wink: dat de geborstelde stalen band voor mijn Matic binnen is.

Roy helpt me op afstand even met het slopen van de Loctite en de band gaat morgen op de bus. Wie weet is de bezorgmeneer (M/V/X) mij deze keer goed gezind en heb ik de band nog voor de kerst om de pols. Dat zou leuk zijn.

Hoe dat er uit gaat zien? Ik denk ongeveer zo …

:beers:

Dat ziet er goed uit!
Hele toffe zomerse 1521, lekker hoor … :star_struck:

17 likes

Oeh spannend :face_with_peeking_eye:
Hoop inderdaad voor je dat hij er gauw is, maar je weet het nooit met die kerstdrukte. Hij kan in ieder geval niet mis staan!

2 likes

Zeker. Ik ben wel erg benieuwd, deze band is een beetje een gok. De Matic, eigelijk alle ‘Von Büren kasten’ (dus ook de Master en de 1521) doen het ook bijzonder goed op rubber. Vind ik. Maar met de stalen band erbij kan ik in ieder geval leuk wisselen. Misschien ook wel helemaal niet, blijf ik 'm gewoon op de stalen band dragen! Ik weet het nog niet, inderdaad spannend allemaal … :sunglasses:

3 likes

Naja en in het ergste geval moet je em verkopen… maar volgens mij hadden zich al mensen gemeld hier :joy:
En wat dat rubber betreft ben ik het met je eens. Tóch heb ik zelf ook de stalen band laatst besteld. Beetje afwisseling is ook leuk

3 likes

Er is inmiddels een wachtlijst … :joy:

Iedereen wil denk ik dat ik de eerste afschrijving pak. Maar als ik hem weer verkoop doe ik het stiekem gewoon voor 2x list ofzo. Niet tegen Jur vertellen hoor! :sunglasses:

Eens!

2 likes

Ik houd mn mondje wel, maar wat schuift dat? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

spit-take-laughing

2 likes

Volgens mij staat de band erg mooi! Wordt het een beetje een Toolwatch van… Ben benieuwd of je m voor de kerst in huis heb. Tis spitsuur voor de bezorgers

3 likes

Als het horloge geschikt is… 2 max 3 bandjes bij mij., kan je met 1 horloge 2 of 3x een andere look creëren

3 likes

Even los van een paar rotte appels heb ik best wel respect voor deze mensen. Door wind en wind lopen ze voor ons te sjouwen! Ik ga zien of het nog voor woensdag lukt. Anders hou ik jullie gewoon nog wat langer in spanning, en mijzelf ook … :wink:

4 likes

Zoiets heb ik ook wel volgens mij. Het ene horloge kan dan ook wel meer bandjes hebben dan de ander. Soms wisselen maakt het dan weer een “na” gevoel (voor een poosje).

2 likes

Er zijn horloges die kunnen Tig bandjes hebben , zoals de hfle, Maar de vraag is gebruikt je ze… je hebt nl altijd je favorieten en soms nog meerdere horloges

3 likes

Zo! Ik ook hoor. Je hoort tegenwoordig bijna alleen maar geklaag, maar kijk eens hoevaak het wel goed gaat. Die werkdruk is ongekend

3 likes

Daarom is mijn oplossing als volgt; genoeg horloges voor veel bandjes :slight_smile:

4 likes

Helemaal mee eens! Het is eigenlijk naar werk, veel te veel pakjes voor de tijd die je ervoor krijgt en dat voor een matig uurloon, tsja dat heb je als je niet geleerd heb. Maar dit werk moet ook gebeuren

3 likes

Bedtijd …

Trusten! :sleeping:

11 likes

Ajoh nog maar 22uur.
Alle gekheid. Welterusten :sleeping:
Niet te wild dromen over je stalen bandje hè

2 likes