Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Truste, jij denkt des te sneller is mn band er…:partying_face:

3 likes

Ik vind zo een bandje met gaten ook goed staan bij een 1521

1 like

Doet ie ook. Meen dat het deze is: Orange Tropic Rubber Strap – 22 mm
Niet 100% zeker

2 likes

1521 is 20mm

Maar hij matcht mooi met de kast

1 like

Dat is 'm, maar dan in 20mm … :slight_smile:

2 likes

Dan is het de 20mm variant. Ik had deze namelijk zelf ook voor de 1521

1 like

Het equivalent van Ali is deze: Klik.
Die heb ik nu in het zwart aan de Matic, ook best een leuk bandje …

… en er is nog een in 't oranje onderweg. Maar ja, staal gaat het misschien wel winnen! :sunglasses:

Nou ga ik echt te bedde! :sleeping:

4 likes

The Good Times GIFs - Find & Share on GIPHY

4 likes

14 likes

12 likes

Beetje met de lichtval spelen

10 likes

Nee, je hebt gelijk! Ik zal zeggen dat ze er 1 op het nachtkastje moet leggen. :joy::joy:

Lekker, baas!

2 likes

Ziet er goed uit! staal(kleurige)bezels doen het voor mij altijd wel :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Goedemorgen! :coffee:

Goed gespeeld, mooie plaatjes!

dfeda59544834b0484c2fd8fd516e2ec

10 likes

Moge allen!

Ik ben nogal gecharmeerd van de Sailcloth van Watchbandit icm de Matic . Heel mooie donkere blauwe kleur en padded.
Nu kom ik WatchandStrapandCo uk tegen en die hebben ook mooie Sailcloth straps., zijn jullie daar ook bekend mee?

2 likes

Ik niet, ik heb alleen twee sailcloths van Barton en die zijn super k*t.

1 like

Wat is er mis mee dan?

1 like

Voornamelijk de 1521 en 1545 modellen hier te vinden, even wat anders. Super comfortabel draagcomfort.
Helaas is de serie met de nieuwe dials bij geen enkele NL dealer in de voorraad te vinden maar 1 van deze 3 komt er echt bij binnenkort.

Als iemand nog het vorige model heeft waar hij vanaf wil… Gewoon DM, ik wil ook nog 1 op rubber.

8 likes

Welke kleur zou je willen?

1 like

Dat is de reden dat ik nog niet gekocht heb direct bij Squale, nog niet over uit. Ik woon in de buurt van SeriousWatches en had ze dan kunnen zien irl. Dus goed denken nog, maar ben de komende 2 weken vrij dus tijd genoeg hiervoor.

1 like