Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

nigel-thornberry-kid

2 likes

Volgens mij tapert de tropic ook meer dan de leren Squale banden. Ik denk dat de buckle van m’n leren Matic (22mm lugs) 20mm is en voor de 1521 (20mm) heb ik de tropic en een leren band (met polished buckle :stuck_out_tongue_winking_eye:) en ik weet vrij zeker dat die op leer 18mm is en de tropic 16mm. In ieder geval is die op de tropic smaller dan die op leer. Andere optie is dat de leren band niet tapert en 20mm is en tropic 18mm maar denk eigenlijk dat ie van 20 naar 16 tapert. Volg je hem nog :joy:

1 like

Ik geloof het wel, maar weet het niet zeker! :innocent:

Maar ja, nog steeds kan ik er niks mee … :wink: ik heb echt 18mm nodig. Die afmeting heb ik nu ook aan de zwarte Ali-racingtropic zitten en diezelfde 22mm band is in oranje onderweg. Daar wil ik 'm aanknopen. Uiteraard pas nadat ik er weer met veel gevoel en inzicht een lapje Scotch-Brite overheen heb gehaald.

Mooi hè … :star_struck:

PS Leer aan een duikhorloge? Ik heb daar zo mijn gedachten over. :joy:

4 likes

@junior heeft me geprikkeld in het “wat had je willen…” topic met deze:

Iemand deze al in het echt gezien? Het ziet er echt een heerlijk retro stuk uit :sunglasses::smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Helaas nog niet, hier aan deze zijde.

Jazeker! @royke74, kassa 1 ajb … :wink:

3 likes

2 likes

:joy::joy::joy:

minions-heart

Ik ook van jou hoor! :wink:

2 likes

Ja die heb ik snel voor mezelf ingepikt. Ik durf het bijna niet te roepen hier maar één van de mooiste Squales ooit gemaakt :wink:

5 likes

Groot gelijk! :smile::+1:

En maar best voor mij ook, dan kom ik niet in verleiding :see_no_evil:

3 likes

Nou we ‘hadden’ er meerdere … nu nog 1 :wink:

4 likes

Nou @illewoare, ûh da’s een gevalletje …

C02C1F695DA7FFB65DEF5BE222302098253F7FFE

:joy:

PS Sorry dat ik je “geprikkeld” heb met “één van de mooiste Squales ooit”! :innocent: :sunglasses:

4 likes

Zwart is ook tof :thinking::wink:

11 likes

Siii! :sweat_smile:

2 likes

Zeker weten! :star_struck:

Ow ja, en die is er ook als …

… lekker hoor @Kleine_gup_in_grote_oceaan.
Én, geen blauw! :partying_face:

Jaja, ik weet het ...
2 likes

1 like

Je hebt me wel naar 1 van de gezelligste topics van het forum geleid heb ik de indruk :smile:

5 likes

Dat sowieso! Hier zijn we allemaal matties, gaan we vreemd bij het leven (horloge gewijs dan) , maken grappen over elkaar en drinken er eentje op!

Cheers!

4 likes

Hahaha, zo waar dit! :joy:

Oh en we hebben het meestens toch echt over Squale. Zal ik dan maar weer even een fotootje doen ofzo? Anders is het zo saai. Komt 'ie, voor de sfeer …

Beetje slecht licht in huis, dus eentje van vorige maand. :wink:

:beers:

10 likes

:coffee: :coffee:

11 likes