Ook dat is waar!
Ook een foto uit het archief!
Goeie aanvulling onder de blur! Ik heb de quote ook even aangepast.
De dames lezen misschien ook mee en een misverstand willen we niet hebben hè …
Blijft trouwens een topper, jouw Thalassa!!
Liever niet nee.
Ja, dat is stiekem wel een blijvertje. Heb geen zin om een juniortje te moeten doen.
Ik heb geen spijt van de verkoop hoor.
Dat heb ik maar zelden. Enne, één erin is één eruit …
Hoe mooi en bijzonder mijn Thalassa ook was, ik vind mijn huidige Matic minstens zo prettig op de pols en ik weet weer waar we zijn op de kalender, door de datum. Ik ben trouwens wel gevoelig voor het verhaal achter een horloge en/of een gelimiteerde uitgave dus wat dat betreft had de Thalassa wél een streepje voor. Verder draagt 'ie hetzelfde als mijn huidige Matic.
Ik zou hem ook houden als ik jou was. Zo makkelijk zijn ze ook niet meer te krijgen! De normale (zwarte) Matic trouwens ook niet, wat ik op zich wel weer raar vind …
Ik zeg: Weg met die Seiko. Dragen die blauwe Matic!
#TeamMatic
Oké, dus:
… zo goed begrepen? Hebben we weer wat geleerd!
Als je die 18mm sluiting wegdoet (zonder bandje, want ûh … leer
) mag je me even een seintje geven! Die zoek ik.
Check, Squale rubber tapert 4mm en leer 2mm en die specifieke alie rubber kennelijk ook 4mm
Haha sgoed voor 60 dan kan ik de band weggooien
Nee ik hou de band graag compleet en kan die sluiting gebruiken voor m’n Matic tropics
Maar ik snap het. Zou hem zelf ook niet wegdoen.
WOW, lekker setje!
Zal ik je zeggen dat ik er net aan dacht om de Seiko weer weg te doen…
NA’s? Zo ja, congratz!
Maar ûh, wat is jouw reden? Komt er eindelijk iets groens of heb je nu ook door dat jouw Thalassa eigenlijk het te dragen horloge is. Of ga je toch voor de …
In blauw of zwart, beide tof …
Potje weer bijvullen voor ander horloge?
Heb dan de HFLE, de Matic en een G-shock over.
Kan ik prima mee rouleren. En ik wil toch misschien nu al een segmentje hoger? Druk ik me dan goed uit?
Zeker!
Gaat de reis bij jou uiteindelijk ook eindigen met …olex, zoals bij velen, of heb je al wat anders in gedachten? Bij mij was het loslaten van de wannahaves Zwitser juist het begin van de reis. Ineens was er nog veel meer leuks in beeld, zoals Squale …
Er kwam laatst trouwens een adresje langs daar hadden ze losse Squale buckles.
Wel voor veels te veel geld.
75 euro voor een losse gesp geloof ik.
Da fuk?
Nee, een vintage Air King of een Milgauss vind ik wel leuk. Maar meer ook niet.
Het rondreizen door merkenland vind ik, denk ik, wel leuk en avontuurlijk. Beleef ik meer plezier aan, gok ik.
Dat zal Localtime zijn geweest, Andreas. Hij is Squale AD en verkoopt een hoop los spul. Bij mij bekend en inderdaad, de prijzen zijn ‘niet normaal’ meer. Ook van de bandjes! Die zijn in twee jaar tijd verdubbeld in prijs.
Ondergewaardeerd maar prachtig! Oh enne, met groenig glas (wel ook vergrijgbaar met een blauwe wijzerplaat). Groen, dat wil je toch?
Ja klopt.
Is idd wel uit de klauw gelopen qua prijs ja.
Ik zie ze nu trouwens tussen de 35 en 51 euro staan op z’n website.
Nog steeds best geld voor zo’n friemeltje…
Hahaa lekker maat hij heeft een horloge verkocht en nu heeft ie de smaak te pakken!
Ik zal je zeggen dat ik ook weer onrust heb en ook weer niet ik ben zeer tevreden met wat ik nu heb maar heb ook wel weer zin in een eindejaarsknaller