Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Of de witte of zwarte. :sweat_smile:

Maar ik vind ze leuk, maar geen grail voor mij.

Zoals ik al zei, het is eigenlijk best leuk om hele trektochten door horlogeland te doen.

Heb m’n eerste verkoop gedaan en dat is achteraf gezien minder eng dan ik dacht. :face_with_peeking_eye:

Is het hek nu van het dam? :thinking:

Oh, ja dus… :joy:

3 likes

Diegene die ik wil, 18mm polished is 42 euro (excl. verzenden). Dat is me teveel.

Ik had de 16mm hier op HF gescoord voor twee tientjes, dat is een acceptabele prijs wat mij betreft. Die was ook nog eens nieuw. Maar goed, niet passend. Ach ja, als het niet lukt is het ook oké hoor. Het is maar een sluiting. Bovendien komt de stalen band eraan en misschien blijft al het rubber daardoor voorlopig wel in de Foe yong hai bakkies. :innocent:

Dat is zeker waar.
Bij één merk blijven hangen past niet bij onze passie voor horloges. Ik ben wel benieuwd wat er allemaal op je netvlies staat, buiten een groene sunburst 1521 :wink: … dus op naar 2025, het jaar waarin onze kleine gup de horloge-oceaan gaat verkennen! Spannend.

2 likes

Hahahaha, ik ben net uit de baai gezwommen!:joy:

2 likes

Staat nog steeds op m’n shortlist, uiteraard. Vandaag ook naar een groene Oris, een groene Aquaracer en naar beide groene mm200 modellen gekeken. :face_with_peeking_eye:

2 likes

En wat wordt het ??

2 likes

Dat weet nog niemand. :rofl:

Ik dus ook niet.

1 like

Uit de Ebaai zeker? :joy:

2 likes

2 likes

eff48822-ee6c-42f6-aa43-f75765367aff_text

PS Kan iemand weer even een plaatje van een Squale posten? :sunglasses:

1 like

Doe oewe Matic dan!

2 likes

Sfeer plaatje✨

11 likes

Ja Koen, een plaatje, indeed! :star_struck:

2 likes

Ja, waar is die matic?? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

De mijne slaapt in z’n privé case!

2 likes

Wat gaat die vroeg naar bed. Toch niet stiekem uit met de mm200 he?

2 likes

Uhm, jawel… Die heb ik al sinds vorige week donderdag om en geen andere meer om gehad. :sweat_smile:

Maar goed, er zit wel weer iets van een Squale in de trechter, maar nog even afwachten.

5 likes

:face_holding_back_tears:
Nog eventjes wachten op een goede deal en dan binnen hengelen die :shark:

1 like

Zucht … :joy:
Oké dan!

tell-me-more-excited

6 likes

Nog niet iets concreets. Als dat wel zo wordt, dan weten jullie het uiteraard als eerste.

3 likes

Ik vind deze ook heel gaaf!

11 likes