Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Is dat niet te modden? Moet voor jou toch te doen zijn?

1 like

Wat blijft deze mooi :heart_eyes:

17 likes

Zeker!

14 likes

Dat zit erop hoor doordenkertje :wink:

Je kunt het ook gewoon zien als een andere kleur. Lume komt niet alleen in blauw en groen tinten.

Ik moet er niet aan denken dat mijn exemplaar van fel groen zou zijn voorzien, dat ziet er echt niet uit dan.

1 like

Ook kek bandje!

1 like

Ik heb de Super in het grijs, ben het met je eens, vind die lume echt 100% passen:

12 likes

Via Oompie!

1 like

Ja je kunt het noemen hoe je het wilt noemen, ik vind het gewoon niet mooi. vooral ook het verschil in de kleur van de lumepip en de uurmarkeringen. Die jij nu hebt was volgens mij van mij en ik kon daar niet aan wennen maar blij dat jij en @TKH er blij mee zijn. :+1:t2:

3 likes

Zeker wel :sunglasses:
Ik heb trouwens het idee dat de lume dezelfde kleur heeft als die op mijn Sub 39 GMT.

1 like

Ja, ik kan het ook niet anders dan mooi vinden, eigenlijk.
Net als m’n basgitaar. Die heb ik nu 14 jaar en redelijk intensief gebruikt en hij wordt héél langzamerhand een klein beetje geliger (was ooit ‘Olympic White’). Ik hou er wel van, een beetje vergeeld. Ook al is het, in het geval van de Squale, niet helemaal echt. :sweat_smile: :blush:

7 likes

Mooi ding man!

1 like

Thanks! Maar die Super Squale van jou mag er ook wezen, hoor!
Toch vind ik deze nieuwe Super Squale ook wel heel gaaf, hoor!

8 likes

In ben lichtelijk bevooroordeeld :see_no_evil:

Maar op de een of andere manier vind ik de Oris interpretatie beter gelukt…

12 likes

Zeker ook een gaaf ding! Maar ik vind zo’n Super Squale gewoon heel erg lekker en het merk sowieso! Ben echt wel heel benieuwd om die nieuwe 'ns in het echt te zien! Misschien tijdens een komende Squale-meeting?!

3 likes

Bedoel je de lume opnieuw doen? Dat zou ik met een nieuw horloge niet zo snel gaan proberen hoor :crazy_face: heb het een enkele keer met een oud horloge gedaan en ik ben er nog niet echt bedreven in haha

2 likes

Ik twijfel niet aan jouw vaardigheden, hoor. :wink: Maar kun je niet een wijzerplaat met witte lume bemachtigen? De zwarte heeft toch geen vergeelde lume? :person_shrugging:

1 like

Kan je dat niet beter gewoon die zwarte nemen en een stalen (blank) bezeltje scoren :sweat_smile:

1 like

I like the way you think! :grin: :+1:

NOS bij AWC. 1972 dacht ik. Eigenlijk geweldig. Klein maatje, keer wat anders. Toch twijfel ik nog. Wel, niet, wel, niet…

20 likes

Klein maatje maar wel een knaller!

1 like