Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Geinig toch. Verkopen ze die nou nog steeds? Ze hebben er ook nog een gehad met witte dial

1 like

Ze hebben er geloof ik nog 2

1 like

Heerlijk dat blauw!

16 likes

Ze hebben een zwarte en blauwe met witte lume maar die hebben volgens mij geen sunburst op de plaat en dat vind ik weer wat saaiig voor dit model. Ik weet best dat ik een beetje een mierenneuker ben maar ik wil gewoon deze met de kleur lume van een 1521 of wit :crazy_face:

6 likes

Even het rubber van de Jupiter op de 1545 geslagen
Niet gek al zeg ik t zelluf…
Fijne zondag squalisti

13 likes

Ahum! Zaterdag natuurlijk!
En gelijk maar even op tijd gezet.
Soms wil je te snel :nerd_face:

1 like

Goedemorgen, nog net…

Wist je al dat de 1545, eigenlijk elke Squale, een bandenslet is? Ik weet niet of dat hier ooit is genoemd :crazy_face:.

15 likes

Nee joh, helemaal niet… :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :wink:

Nee, had ik nog nooit gehoord! Maar, nou je het zegt… :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ooh, het is nu al voor de 2e keer in 2/3 weken tijd, raak in het donkergroene gedeelte… No more posts possible…

Wat hebben wij toch een leuk topic hier in deze kroeg! Waar zelfs niemand vlagt als je casual een keer vreemdgaat… Wat zeg ik, men word zelfs toegejuicht en krijgt leuke, maar rare reacties van medeleden, die ook wel eens met die ene zouden willen vreemdgaan… :joy:

Dat is zoals het een hechte kroeg betaamd, loyaliteit naar elkander.

Wat een fijn weekend wordt dit… :smiling_face_with_three_hearts: niet zozeer vanwege het gedoe in groen hoor :sweat_smile:

:crazy_face:

Edit: misschien toch maar weer opengooien. Het rode gedeelte wordt ineens volgespammed met nieuwe Rlx topics. :sweat_smile:

Net een demp rondje gedaan.

4 likes

Heel tof deze! :ok_hand::ok_hand:
De maat kun je prima hebben

1 like

6 likes

Zijn de TL-3 leden nu verplicht om elke topic dat in donkergroen hoort, maar in rood is geopend,te verplaatsen naar donkergroen? Dat gesloten is? :face_with_peeking_eye:

1 like

Ik denk dat juist mensen teveel proberen te modereren. Je kan t ook kapotmodereren he, zo’n forum.

1 like

Denk ik ook… Ik kom willens en wetens niet verder dan ‘sealed deals’ verplaatsen naar archief… :joy::sweat_smile:

En een occasional vlag, als er vlammen uit de pan slaan.

Ik meende te lezen dat het om een post ging, met een afbeelding, anders dan een Rlx.

Jammer als daar om wordt gevlagd en de boel op slot gaat.

Dat maakt deze kroeg zo leuk…

5 likes

On-topic! @VriesKou, m’n gmt zit nog steeds in de stickers… Dat betekent weinig goeds. :sweat_smile:

2 likes

Nou nou nou ! Een beetje respect voor mijn vriendinnetje,nog even en ik ga :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

3 likes

:joy::joy:

1 like

:face_with_peeking_eye::thinking::thinking::thinking:

6 likes

16 likes

17 likes