Goedemorgen Skûwàlisti!
Fijne (maan)dag.
Dat wel, maar dit doet toch altijd wel een beetje pijn om te zien.
Het ziet er uit als een gevalletje klussen met Cape Cod …
Goedemorgen Skûwàlisti!
Fijne (maan)dag.
Dat wel, maar dit doet toch altijd wel een beetje pijn om te zien.
Het ziet er uit als een gevalletje klussen met Cape Cod …
Moge Fans
Niks voor mij zoon bracelet… , hoop dat het met de gebrushte anders is want…
Ja Ed er wordt hier veul afgekeuveld
Ik vraag mij af wat er technisch gezien moet gebeuren om zoals bij de Grimoldi de kroon links boven te krijgen.
Dat je de kast 180 graden draait snap ik, maar kan het uurwerk er op de zelfde manier in blijven en wordt de wijzerplaat dan 180 graden gedraaid, is dat mogelijk omdat er geen datum is? Of … ? Tell me …
Lijkt me wel, op een normale 1521 is het nu 16:40 of 4:40 maarreh jij bent hier de techneut
Thanks voor het delen @Patrick010!
Nu weet ik het zeker, ik ben zo veranderlijk als het weer.
@junior, snap je?.. Ik pas en neem geen stalen band voor de Matic.
Brushed gaat gewoon niet staan en polished is te vatbaar voor krassen… Veel krassen.
Ik ga wel op zoek naar een brushed of blasted 1521 of ander merk.
Ik denk het niet, want dan zou de datum niet meer kloppen ten aanzien van de dial en de tijd op een totaal verkeerd tijdstip verspringen.
Gewoon accepteren dat je iets koopt dat je gaat gebruiken toch en dan zal.het nooit de nieuwstaat behouden
Ik stoor me er niet zo aan. Beetje cape cod om af en toe de ergste dingen weg te poetsen. Hij gaat toch nooit meer weg deze 1521
Ik snap het!
Als je zover bent, de blauwe COSC met een fraaie brushed kast en dito band. Als eerder geschreven, dan ben je 1521-uitgespeeld … Thalassa erbij houden en een leuke Seiko ofzo. Wat wil je nog meer? Oh wacht, je was op horlogereis hè. Iets groens misschien?
Overigens over veranderlijk gesproken …
Krassen en fijn in één zin …
Ah dat is zonde… nog 1 dagje (hoop op 1 dagje) extra voorpret
Iets langer. Staat nu op vrijdag de 27e, dus tijdens de kerst waarschijnlijk géén eerste krassen. Da’s pas fijn! … het kan trouwens zomaar zijn dat ik vandaag rond 15:00 alsnog een berichtje krijg “U kunt uw pakket afhalen.” de PostNL statusupdates gaan soms alle kanten op, zeker in deze periode. Spannend allemaal.
Vette Aikon!
Heb je de rubberen band er ook bij? Ik vind die er altijd tof uitzien op foto’s.
Ja. Inclusief de groen rubber band.
Lekker man! Echt fraai.
Ik ga met ML Only topic vast in de gaten houden …
Verwacht levering over een weekje, zo met de feestdagen ertussen.