Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

We zijn bevoorrecht Koen! Telkens als ik de jouwe zie ben ik blij dat de stalen band eraan komt, dat staat toch echt ook wel vet.

2 likes

Zijn we zeker :slightly_smiling_face:
Hij draagt overigens ook heerlijk!

2 likes

Unne Mouwries la cross :star_struck:

3 likes

Me too :smile:

1 like

Zomaar…

13 likes

Dikke hoor!! :star_struck:

2 likes

13 likes

Horlogeforum(.nl) “neemt de tijd” toch? :rofl:

Jazeker! :jigsaw:

2 likes

Die 1521 heb je al best wel lang om de pols @Maaske!
Blijft ook gaaf, zo’n Classic met Ali-bandje … :wink:

Nee. En daar heb ik in het daartoe bestemde topic (wat hier ook al eerder door mijzelf is geplugd) al ‘verantwoording’ over afgelegd. :beers:

1 like

Yep 1521 is top, gaat niet weg. Sorry voor de pluggen :pray:

2 likes

fFijne dagen allemaal kroeghaaien!

12 likes

Snap ik. Ik heb er zelf al een paar gehad en ook telkens weer verkocht. Dan zie ik ze weer voorbij komen en dan gaat het gelijk weer kriebelen. Eigenlijk is deze Classic de ‘enige echte’ 1521, de rest is allemaal afgeleid.

Zelfde config … :wink:

11 likes

ezgif.com-optimize

Ongetwijfeld lezen we elkaar nog wel dezer dagen maar ook van deze kant alvast hele fijne feestdagen Skûwàlisti! Geniet ervan … :christmas_tree: :champagne:

En voorzichtig hè, krassen enzo oh oh! :see_no_evil: :sunglasses:

5 likes

Hier met je oude bandje:

11 likes

Heb 100 loten, wordt wat als ik voorzichtig moet krassen. :rofl:

Jij ook hele Fijne dagen toegewenst, @junior. En uiteraard iedereen hier in deze geweldig gezellige kroeg.

5 likes

Waarom is het driehoekje op de 12 uur anders?

3 likes

Anders dan…?

2 likes

Ik vermoed dat @Tech-neut het verschil met de inleg van bijvoorbeeld de COSC (zonder parel) bedoeld. De inleg van de Classic heeft verder ook geen lume. Etc.

Hij staat overigens niet helemaal netjes in 't midden Robert! :joy:
Jaja …

i-have-some-ocd-tendencies-real-housewives-of-orange-county

PS Voor @Tech-neut even het vergelijk, omdat plaatjes meer zeggen dan woorden. :wink:

1521 Classic

1521 COSC (NB de nieuwe Militaire heeft hetzelfde type inleg)

7 likes

Ja dat bedoel ik. Ik moet eens nadenken of ik de nieuwe mooi vind. Het is wel een upgrade mbt precies aflezen

1 like

Op de bovenste render staat de bezel ook niet helemaal lekker uitgelijnd… :open_mouth:

1 like