Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Echt hè … :see_no_evil:

1 like

Zag al een paar berichtjes over kerst vanmiddag, dus bij deze iedereen alvast een heel fijne kerst gewenst :christmas_tree::santa: (maar jullie zullen mijn plaatjes morgen en overmorgen ook nog wel zien hier :stuck_out_tongue_winking_eye:)
Foto van een poosje geleden:

13 likes

Fijne dagen Koen en de rest van de kroeg !! :santa:t2::four_leaf_clover::jigsaw:

4 likes

Fijne kerstdagen allemaal

10 likes

Goeie middag kroeg! :beers:

10 likes

:partying_face:

Ik vermoed zomaar dat dit voorlopig de laatste foto is van mijn Matic op rubbâh. :sunglasses:
Nu eerst even een broodje eten en daarna de stalen band eraan klussen.

:arrow_down:

Later! :coffee:

10 likes

Lekker kerel!

Ik zit net in een pb te vertellen dat ik met gedachte speel om de mijne er wellicht toch uit te gooien. Het is of de Thalassa of de mm200. :sweat_smile:

Daarnaast zit ik behoorlijk buiten de Squale Kroeg te zwemmen.

Deze is zo mooi. :heart_eyes:

13 likes

200w

3 likes

Zó! Is die kerstman toch nog onverwacht snel. Gauw aan het klussen en een fotooo :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja, omdat jullie me hoofd moe maken… Met al die mooie køt horloge ideeën… :sweat_smile::face_with_peeking_eye::joy:

Edit: Ik speel met de gedachte hè… Er is zeker nog geen kogel door de kerk. Zelf denk ik in eerste instantie aan de mm200, want hij pikt alle draagtijd van de anderen af.

3 likes

Jullie? Ik heb hier in de kroeg nog helemaal niks anders aan je laten zien. :sunglasses:
Het is hier Squale Only hè … :innocent:

Maar ûh welke gaat eruit? De HFLE of de Thalassa? Weet je, als dit al in je kop zit moet je het gewoon doen. Lekker verder naar iets anders, is ook leuk! Als je er maar geen spijt van krijgt … :wink:

Oh ja, broodje eten! Ben even weg …

2 likes

:thinking:

6 likes

Zeker niet!

Moet ik maar eens goed over nadenken en laten bezinken.

De mm200 krijgt eigenlijk teveel draagtijd. :sweat_smile: Is ook niet de bedoeling. :rofl:

1 like

Ook heel dik! is de prijs inclusief vat, etc?

Lekker maatje ook voor mijn damespolsje, hè @VriesKou? :joy:

4 likes

Fijne kerst allen!

6 likes

Net even goed gekeken, maar de groene versie is niet beschikbaar.

Kleine Gup, ik zou er maar eens erg over nadenken of je die hoekige kast en de a symmetrische dial en kleine seconde op unne duiker wel mooi vindt

Maar nu jij zo aan het flirten ben durf ik wel te vertellen dat ik een Longdinges master Zulu titanium 39 gepast heb en ik moet dat ik erg gecharmeerd ben!

Maar heb nu de Oris Aquis date Titanium om ook zoon stoer gaaf horloge met een eigen smoel en prachtige ingetogen Sunburst , nu was ik gisteren aan het denken over de 400 41.5mm versie maar eigenlijk past de 43mm goed bij het uiterlijk., tsja…

3 likes

Oké, uitgeklust … :sunglasses:

First impression: WOW! :star_struck:
Ik heb nog wat polsfoto’s gemaakt bij miezerig daglicht, die komen eraan.

18 likes

Pwoah dit zit strak zeg. Goed aansluitende endlinks bedoel ik.

En gebrushed vind ik het mooist icm een stalen band zie ik al.

Ziet er zeer zeer goed uit!

Geniet ervan! :ok_hand:

2 likes

Doen :wink:

9 likes