Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Assie kijkt tv, dus kan ik even de kroeg in met mijn Squale Ceramica. Hoe ik eraan kom, moet je maar in de NA lezen. Niemand is meer te vertrouwen tegenwoordig :wink:.

O ja, ben in de kroeg he. Graag 1 Gin on the rocks, geen tonic en proost he :tumbler_glass: en iedereen natuurlijk een fijne kerst en een goed en gezond 2025.

11 likes

1 gin on the rocks, voor Fred! :tumbler_glass::ice_cube:

Ik zie dat je de sticker er nog lekker op hebt laten zitten, Fer? Het is saffier hé, krast niet zo snel. :wink:

4 likes

Houdt wel de lume dots vast :wink:

2 likes

Heren, er staat iets blauw in het blauw en mijn lieve Matic, ik hou van jou! :kissing_heart:

11 likes

Haha klopt, maar vandaag ff bezig geweest wat er naar de kluis moet. Verhaal van Marnix was ff een Wake Up Call, jij snapt wel waarom. Dus Assie aan het werk gezet om er een zooitje in te pakken, tja moet ze aan het werk houden he :wink:

3 likes

Ziet er top uit, Fred! Gefeliciteerd met je NA en leuk stuk om te lezen hoe het is gelopen :joy:

2 likes

Je hebt groot gelijk! Goed dat je het ook meteen doet.

1 like

Wat issie mooi hè…

13 likes

Heel mooi. Eeeigenlijk mag ie niet weg. Of blijft het bij die Seiko die je zojuist in het blauw hebt gezet?

1 like

Ja, daar blijft het bij! Het was de Seiko of deze. Maar deze kan toch niet weg… Da snapte tog wel…

Sorry @Edwindegraaf! :kissing_heart:

5 likes

Zeker weten :+1:, met een meshband is het ook een topper. :wink:

2 likes

Snapte ik zeeker! Denk dat je dat hier in de kroeg niet hoeft te verantwoorden😉
Blijft toch wel dé Squale kroeg :shark:

2 likes

Die heb ik, maar dat is er 1 zonder solid endlinks en ik heb me destijds laten bang maken door @junior. :rofl:

2 likes

Ik snap je helemaal👍

2 likes

Geweldig! Stalen banden FTW!

3 likes

Ik deed gisteren de horloge box open en de Matic glimt me tegemoet :star_struck: ,toch lastig om afscheid te nemen…

Even een geheugen steuntje

14 likes

Dat doe jij niet… :sweat_smile:

1 like

controlling-laugh-laughing

Het is ook geen gezicht! Vind ik. Ik weet het, er zijn fans van (mesh met) rechte eindlinkjes zoals @fredpanarai1 maar net zoals een nato … 't is niet mijn kopje thee. Maar je moet lekker doen wat je zelf wil. Laat je door mijn (wan)smaak vooral niet afleiden. Hoewel? :sunglasses:

Oh enne, dank je wel voor het behoud van de Thalassa. :kissing_heart:
Die mm200 is er eentje van 13 in een dozijn, die koop je zo weer terug over een jaartje ofzo. De Matic daarentegen, da’s een bijzonder ding. Bijzonderder zelfs dan je HFLE.

Zo is het!
Staat 'm lekker hè? Ben er blij mee. :beers:

Heb ik iets gemist? Gaat deze weg. Nee toch … :thinking: prachtige Matic en het voorjaar komt eraan.

5 likes

Zomaar even … :camera_flash:

17 likes

Jij bent ook wel een kleine kunstenaar, hè junior! :star_struck:

3 likes