Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Zeeeekers niet :wink:

3 likes

Dit blijft gewoon een van de lekkerste.

12 likes

Hey dat is een hele mooie keuze, gefeliciteerd die gaat niet tegen vallen :wink:

3 likes

Thanks, kerel!

1 like

Uhm… Wat heb ik gemist en kan ik dat ook? :grimacing:

1 like

Plaatje voor de sfeer!

7 likes

:arrow_up: @Kleine_gup_in_grote_oceaan

2 likes

En die heb jij natuurlijk gekaapt!

2 likes

:grimacing::sweat_smile:

2 likes

Tja, wat moest ik toen met een brushed bracelet voor een 1521, terwijl ik geen 1521 heb… had… nog steeds niet heb… Je snapt wat ik bedoel :joy:

2 likes

Ik vind de band met de oranje stiksels ook wel gaaf bij die marina. Maakt hem wel uniek.

3 likes

Dat klopt, maar er hoort ook gewoon staal bij. :joy:

2 likes

minions

Oei, die is lekker … :star_struck:
Meteen de stalen geborstelde band erbij besteld? Dan ben je klaar in 2024! :sunglasses:

Oh wacht …

:see_no_evil:
Ik hoop dat @royke74 iets kan fixen voor je!
Je bent een goeie Squale- en Q-ambassadeur toch? :wink:

controlling-laugh-laughing

2 likes

Wie weet is er nog wel iets te regelen. Had je al genoeg gesponsord? Of is er iemand zo handig om van een polished een brushed te maken?
@Kleine_gup_in_grote_oceaan

1 like

Ik denk het wel, al stond dit model niet meer bij de heren op het menu. :sweat_smile:

Ik zal ze even een appje sturen, maar eerst afwachten tot ie binnen is. :rofl:

1 like

Voel me bijna schuldig :sob:

2 likes

Beide Squale horloges die ik nu bezit, komen via de heren van Q. Dus dat zit wel goed hoor. Denk ik… :joy:

2 likes

Met sluitingen durf ik het wel aan!

Maar de COSC (en Matic) band heeft ook gepolijste delen en dan moet je wel 1) een strakke hand hebben en 2) afplakken en voorzichtig zijn. Ik vrees dat ik daar een beetje te chaotisch voor ben. :sunglasses:

jon-hamm-xH31CL

3 likes

Ja dat zeker. De buitenkanten van de band zijn polished en boven en onder is brushed uit mn hoofd. Ik ben dr ook niet goed in waarschijnlijk

2 likes

Nou ja, ik ben in ieder geval van m’n zelf aangepraatte vloek af en mag straks de 1521 op m’n lijstje aanvinken. :sunglasses:

Nu nog die vloek op groen. :rofl:

Nee, grapje. M’n portemonnee gaat heel even slot voor een winterstop! :sweat_smile:

3 likes