junior
27 december 2024 om 17:48
2915
Kleine_gup_in_grote_oceaan:
Nou ja, ik ben in ieder geval van m’n zelf aangepraatte vloek af en mag straks de 1521 op m’n lijstje aanvinken.
Dit kon wel eens een serieuze concurrent gaan worden voor je Matic. Jij hebt toch wat kleinere polsen (… kinderpolsjes toch, @VriesKou ? ) en deze kast oogt nog net een tikkie kleiner, terwijl het draagcomfort gewoon helemaal super is! Want Von Büren enzo.
De 1521 gaat in ieder geval meer plezier geven dan de Seiko SPB0xx. Denk ik.
3 likes
koen3103:
Zo erg ja?
Ja, 17, nog iets. 2 of 3.
2 likes
junior
27 december 2024 om 17:54
2919
Ik heb altijd geleerd dat je er dan beter ook even een linkje naar de advertentie bij kan zetten, dan weet men 'm te vinden hè …
Niet aanklikken ...
Niet aanklikken!
3 likes
junior:
Niet aanklikken …
Trap ik er toch weer in hè
17 jaar of 17 cm? Sorry
2 likes
Tof hoor! Goed begin van het nieuwe jaar
Super! Draagt zo’n band ook anders dan anders? Zag een jong gebruikte sunray silver variant te koop bij Q…
3 likes
Volgens mij kennen we iemand toch? @Archer kom er maar in!
4 likes
QuintNL85:
anders dan anders
Ik weet niet wat dat inhoudt maar de band draagt voor mij heel fijn (ik draag vrij los), en de band heeft een lekkere “taper”.
No-date en een mooi maatje
3 likes
junior
27 december 2024 om 18:12
2926
Oh enne, weekend!
… waar is de tijd gebleven dat @TagEd ‘het Squale-bal’ opende?
Fijn weekend mannen!
8 likes
Hahahaha, ja dat zou je zeggen… Maar ik niet mijn eigen verkooptopic promoten. Althans dat dacht ik te hebben gelezen.
koen3103:
17 jaar of 17 cm
Vraag me af hoe een 17 jarige pols aan mijn arm er zou uitzien. Vast getraind.
Ja, dat is wel een lekkere starter!
Die is lekker gezellig met zijn familie, samen zijn enzo.
3 likes
Dank je, kerel!
@junior
Je advertentie aanprijzen in andere delen van het forum is ook niet toegestaan en kan leiden tot verwijdering van je advertentie.
2 likes
Joshido
27 december 2024 om 18:34
2932
Zodra de mijne terug is laat ik wel zien hoe die staat op staal.
En mijn polsen zijn ook maar 17 cm en dat gaat prima met de 1521 hoor!
De bijgeleverde rubber strap is trouwens super comfortabel dus denk dat je die ook wel.kan waarderen
9 likes
junior:
Niemand heeft 't gezien
Out of kindness, I guess… Not out of cruelty, right?
Dat is inderdaad een fijne strap, ik heb hem ook bij m’n Matic en zit👌!
4 likes
junior
27 december 2024 om 18:43
2934
Die Squale nu meelevert en verkoopt is een ‘Summit v2’, met een iets ander ribbelreliëfflubbertje . Oftewel, niet exact dezelfde die je al hebt volgens mij. Ander reliëf. Ze zijn nu ook Squale branded dacht ik. Vermoedelijk wel nog steeds dezelfde fabriek …
1 like
Ow, dan maar even afwachten! Maar dat zal elkaar toch niet zoveel ontlopen, toch?
1 like