Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Dit kon wel eens een serieuze concurrent gaan worden voor je Matic. Jij hebt toch wat kleinere polsen (… kinderpolsjes toch, @VriesKou? :joy: ) en deze kast oogt nog net een tikkie kleiner, terwijl het draagcomfort gewoon helemaal super is! Want Von Büren enzo.

De 1521 gaat in ieder geval meer plezier geven dan de Seiko SPB0xx. Denk ik. :innocent:

3 likes

Ben d’r bang voor! :sweat_smile:

Ja :expressionless:

Staat te koop he. :crazy_face:

3 likes

Zo erg ja? :joy:

2 likes

Ja, 17, nog iets. 2 of 3.

2 likes

Ik heb altijd geleerd dat je er dan beter ook even een linkje naar de advertentie bij kan zetten, dan weet men 'm te vinden hè … :beers:

Niet aanklikken ...

Niet aanklikken!
:joy: :beers:

3 likes

Trap ik er toch weer in hè :joy:

17 jaar of 17 cm? Sorry :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Tof hoor! Goed begin van het nieuwe jaar :green_heart: :green_heart:

Super! Draagt zo’n band ook anders dan anders? Zag een jong gebruikte sunray silver variant te koop bij Q…

3 likes

:face_with_peeking_eye: :zipper_mouth_face:

2 likes

Volgens mij kennen we iemand toch? @Archer kom er maar in!

4 likes

Ik weet niet wat dat inhoudt maar de band draagt voor mij heel fijn (ik draag vrij los), en de band heeft een lekkere “taper”.

No-date en een mooi maatje :ok_hand:t3:

3 likes

Oh enne, weekend!
… waar is de tijd gebleven dat @TagEd ‘het Squale-bal’ opende? :sunglasses:

giphy

Fijn weekend mannen! :beers:

8 likes

Hahahaha, ja dat zou je zeggen… Maar ik niet mijn eigen verkooptopic promoten. Althans dat dacht ik te hebben gelezen. :sweat_smile:

Vraag me af hoe een 17 jarige pols aan mijn arm er zou uitzien. Vast getraind. :rofl:

Ja, dat is wel een lekkere starter! :grimacing:

Die is lekker gezellig met zijn familie, samen zijn enzo.

3 likes

Gefeliciteerd Gup! Dat je er maar veel plezier van mag hebben! :+1::grinning::tada:

2 likes

Dank je, kerel!

@junior
Je advertentie aanprijzen in andere delen van het forum is ook niet toegestaan en kan leiden tot verwijdering van je advertentie.

2 likes

84bb6a7957c86541405e73cc6c2a1669

Niemand heeft 't gezien! :innocent:

3 likes

Gaaf man!!

1 like

Zodra de mijne terug is laat ik wel zien hoe die staat op staal.

En mijn polsen zijn ook maar 17 cm en dat gaat prima met de 1521 hoor!

De bijgeleverde rubber strap is trouwens super comfortabel dus denk dat je die ook wel.kan waarderen :wink:

9 likes

Out of kindness, I guess… Not out of cruelty, right?

Dat is inderdaad een fijne strap, ik heb hem ook bij m’n Matic en zit👌!

4 likes

Die Squale nu meelevert en verkoopt is een ‘Summit v2’, met een iets ander ribbelreliëfflubbertje. Oftewel, niet exact dezelfde die je al hebt volgens mij. Ander reliëf. Ze zijn nu ook Squale branded dacht ik. Vermoedelijk wel nog steeds dezelfde fabriek … :sunglasses:

1 like

Ow, dan maar even afwachten! Maar dat zal elkaar toch niet zoveel ontlopen, toch?

1 like