Ik vermoed van niet.
Alleen de prijs is wel omhoog gegaan, uiteraard …
De “verbeterde” strap denk ik.
Ofcourse, what else?
Haha ik zie net deze op chrono24 met een polished bracelet… geen idee waar die aan dacht toen die op de bestelknop drukte.
Rustig de tijd voor nemen… Tis alleen de vraag of je dat ook voor derden doet…
Ik bedenk me net dat er sowieso geen vuiltje aan de lucht is. Er staat niet dat mijn verkooptopic niet door een ander mag worden aangehaald.
Maar @Joshido, hoe kom jij eigenlijk aan de geborstelde band?
Gast! Die is vet, man!
Congratulazioni!!!
Lekker gap! Enjoy
Thanks, maat!
Heb ik een keer gedaan ja :arrow_up_down: echt prima te doen mits je goed schuurpapier koopt en een aanslag hebt.
Je bent mijn mattie, dat wist ja al toch?
Ging het om een band voor jou? Mis afentoe de verhaallijn een beetje omdat ik het in alle drukte niet helemaal red om me bij te lezen
Hahaha, misschien. Ik kan natuurlijk geen polished bracelet bij een brushed case.
En de brushed bracelets zijn niet los te koop, volgens mij.
Oh ja klopt ook. Ziet er heel strak uit. Toch weet ik niet of ik dit kans zelfs met de juiste spulletjes
Die heb ik toen bij @royke74 gekocht. Die had er toen 2 liggen. De laatste is naar @koen3103 gegaan.
Maar misschien dat er nog iets te bestellen valt, daar zal je ff naar moeten informeren.
Mazzelaars!
Nou, ik hou de digitale marktplaatsen en webshops van Europa wel in de gaten. Wellicht komt er een keer een gebruikte polished voorbij, dan kan ik die (laten) brushen.
Of besluit een onverlaat een geborstelde te koop te zetten. Ik zie het wel, want geen haast.
Eerst dat ding maar eens bepotelen, zoals @TagEd dat zou zeggen.
Ja joh, ik draag hem ook gewoon op rubber, die andere band met oranje stiksels is best stug. Maar zoals eerder gezegd is die rubberen band echt top w.b.t. draagcomfort.
Voor staal draag ik de Tudor gewoon op het moment.
Zo snel raak je niet op zo’n horloge uitgekeken inderdaad. Bepotel em maar eerst even
Als je 't zo zegt, lijkt het een simpel klusje.
Vind het erg geslaagd overigens! Mooi gedaan. Wat bedoel je trouwens een “een aanslag” enne welke korrel schuurpapier heb je hiervoor gebruikt? Ik heb de sluiting die ik hierboven liet zien vanuit 't handje ‘geborsteld’ met Scotch-Brite. Had ik eens ergens gelezen en ik heb best wel blij met het resultaat. Een hele band zou ik niet direct durven en al helemaal niet als er ook gepolijste delen zichtbaar moeten blijven. Teveel gedoe als het misgaat.
Misschien komt dat nog. Ik vind het best wel vreemd dat je 'm niet los kan kopen, bijvoorbeeld voor de Militaire. Wel typisch Squale. Beetje raar, maar wel lekker. Ik hoop voor je dat @royke74 toch iets voor je kan betekenen. Het is wel echt een vette band! Maar, op rubber is jouw NA ook prima te dragen en ik vind die band met de oranje stiksels ook wel tof, op foto’s …
Nice! Nice, ôh nice … komt uit dezelfde podcast.