Lekkeerr maat, toffe uitvoering
Jij op stap, onderweg naar huis, nachtdienst?
Fijne nacht in ieder geval.
Op stap geweest nachtdienst is niet voor mij weggelegd. Laatste metrootje richting huis
Gezellige avond gehad?
Wel thuis dan en slaap lekker zo!
Ja zeker! Bedankt. Hopelijk jij ook als je op dit tijdstip nog wakker bent. Of is het lastig slapen met de gedachte van de aankomende NA
Nee, ik ben best een nachtbraker. Zeker als ik de dag erna niks hoef te doen.
Meestal komt dat vanwege mijn barre tochten door horlogeland. Net als nu, ondanks dat m’n portemonnee in hibernation is.
Maar ben vaak evengoed vroeg wakker, ook al heb ik maar 2 uur geslapen.
Lekker bezig. Ik ben ook vroeg wakker maar dat komt door mijn dochter van 1 die denk dat half 6 uitslapen is dus ga nu nog even 4 uurtjes genieten aan de binnenkant van me ogen
Hahaha, slaap lekker!
Moge mannen
Moge Kapitein Gup in de grote Oceaan, kon je nogal slapen met de NA in aantocht?
Topper Guppie. Proficiat
Ja hoor! En nu al lang wakker en met het hondje gelopen. Nu eerst even boodschappen doen en daarna even koffie.
Thanks, Royke!
Leuk zoals dat hier gaat!
Ja joh, dit is net de Dolle Dries op de markt van Maastricht. Er is/was in de ochtend altijd wat te doen/loos.
Het is ook echt niet lastig, mits je het aandurft!
Thanks Junior
Ik bedoelde een recht stuk materiaal dat je kan gebruiken om de schakel langs op en neer te bewegen. Wanneer je het uit de losse pols doet heb je kans dat je de schakels niet mooi recht houdt of dat je ze perongeluk niet recht over het papier trekt, dan krijg je overdreven gezegd “diagonale” krassen op je materiaal. Ik heb hier zoals je op de fotos kan zien de houten onderkant van een glaspers gebruikt om het stuk schuurpapier onder te knellen en daar de schakel langs getrokken.
Volgens mij was het trouwens korrel 150, maar kan het overmorgen even checken wanneer ik weer thuis ben
Je kunt natuurlijk eerst oefenen op een goedkope bracelet