Kwam ook alleen maar in me op om te zeggen, omdat jij MICROWAVE zei…
Ben me nu al helemaal suf aan het zoeken naar leuke straps voor de Militaire…
Kwam ook alleen maar in me op om te zeggen, omdat jij MICROWAVE zei…
Ben me nu al helemaal suf aan het zoeken naar leuke straps voor de Militaire…
1515 awco special (althans dat is de marketing/sales story😂)
Die komt toch al met twee mooie banden? Die met het oranje stiksel en de zwarte summit v2 …
… misschien voor de zomer er nog een mooie oranje bijkopen én natuurlijk de hele wereld benaderen voor een geborstelde stalen Squale 1521 band! Zonder kan echt niet hoor.
Bij Q lukt het kennelijk niet, jammer. Je zou andere AD’s ook even kunnen mailen. Misschien hebben die er per ongelijk ook twee liggen die eigenlijk niet voor de verkoop zijn. Je hoeft er maar een te hebben enne …
PS nog 18 minuten …
Hahahaha, ja ik denk dat zo’n vintage look strap, die jij op jouw Matic had vanmiddag, ook wel staat.
Trouwens, als ik naar summit op de foto kijk, lijkt het wel gewoon de originele summit, zoals ook op de Matic. Kijk maar naar dat octogatje aan het uiteinde.
Die heb je voor iets meer dan een tientje in huis. Zou ik dan sowieso alvast bestellen. Wat wel leuk is, is om er een originele Squale-sluiting aan te knopen. Dan is het net echt. Ik ben nog steeds op zoek naar eentje van 18mm, maar dat is welhaast net zo lastig als een geborstelde stalen band voor de 1521 … of je moet bereid zijn om een godsvermogen aan een nieuwe uit te geven.
Zit trouwens een kek kistje bij de Marina Militare.
Alleen daarom zou ik hem al willen hebben!
Jippe! Ik kan ook weer …
Ik heb deze nog en denk dat deze 18mm is. Maar wel weer polished.
Als het je niet lukt en deze sluiting is inderdaad 18mm mag je me een PB sturen.
Hij ligt bij jou toch maar te verstoffen.
Overigens, goeie kans dat jij een 16mm sluiting nodig hebt (en die heeft @Seikobrababant liggen als 'ie niet al verkocht is). De kastaansluiting van de 1521 is 20mm en bij een (Ali-racing) tropic tapert 'ie vaak naar 16mm. Mijn kast is 22mm, ik heb een 18mm sluiting nodig.
Polished gesp sluiting kan prima.hoor, zitten ook polished delen op de kast. Als je maar niet voor de polished stalen band gaat
Zit origineel ook een polished gesp op de meegeleverde rubberen band.
Zoals die Italiaan op C24 …
Hehe ja precies, die snapt er niets van
Deze banden net besteld.
Als ik hem kwijt wilde, had ik dat al lang gedaan, nav jouw oproepje.
There is the purpose!
Een goedkope gebruikte op de kop tikken en dan brushen??
Edit: hij past ook op die 2e band.
Mannen heb jullie creativiteit en wijze raad nodig… Welke strap/band past hier goed bij?
Wat ik heb geprobeerd: zwarte Squale tropic, zwart/beige nato, leger groene tropic en nog wel wat meer.
Een zwarte!
Die heb ik er dus 3 minuten geleden vanaf gehaald
Oké, nu een bijdrage waar je wellicht wat mee kan.
Een zandkleurige zou ook nog wel kunnen staan.
Een gele of oranje tropic? of misschien een witte summit?
Witte Erika met oranje/rode streep in het midden?
Deze 2 kandidaten(?):
Niet te doen, wordt er oprecht wel een tikkie neerslachtig van. Ben dan ook nog m’n watchroll met m’n Squales vergeten en ben een weekje weg.
Kijk aan je kan al met minimaal 4 bandjes spelen voordat je hem überhaupt al hebt bepoteld