Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Van kwaad tot erger…

2 likes

Plus dat ik voor kerst ook nog eens een zwarte Woolbrook Tropic gehad die ik nu niet op m’n 1521 kan zetten :scream:

4 likes

Even fikkie stoken :fire:

13 likes

Misschien zoiets? Ben hier niet zo creatief in :grimacing:

10 likes

Ik heb hem zelf ook.

Buiten een zwarte tropic droeg ik hem op de Oldschool nato’s van Miros Time.

Olijfgroen sand en zwart met pvd hardware.

Kan helaas geen foto posten voor je als voorbeeld, want mijn nato’s zijn weggegooid door een overijverige poetsmevrouw…

3 likes

Van regen

in de drup! :sob:

Hahaha, welke 2 nog meer dan?

Die 2 die erbij zitten, kan ik ook pas bepotelen als het horloge er is. :sweat_smile:

3 likes

Die had ze toch niet per ongeluk aangezien als incomplete bejaarden jarretelles? Of sok ophouders… :rofl::sweat_smile:

1 like

Ja nou die bedoelde ik eigenlijk… maar die komen natuurlijk met het horloge :see_no_evil:
Lange dag gehad :sleeping:

1 like

Zoiets heb ik volgens mij ook nog ergens liggen. Moet hem alleen een keer vinden.

Thanks voor de tips. Zal er eens naar kijken

3 likes

Ik weet t niet.

Ze lagen niet in een la maar op de grond naast m’n bed omdat ik met nato’s had lopen pielen.

Gone… :joy:

Of ik moet in de stofzuigerzak kijken (want die van mij zuigt een olifant door een sleutelgat.)

6 likes

@junior, visualiseer je effkes?

3 likes

Waar haal je die stofzuiger? :flushed: :face_with_peeking_eye:
Vraag het voor een vriend…

4 likes

Proost op het weekend! :beers:

11 likes

Krijgt ie z’n olifant niet uit de koelkast?

1 like

Oh, is ze leuk, jong & single … een vrouw die nato’s weggooit. Hoe lekker is dat! :heart_eyes:

Zeker! Haha.
Ik heb ook zo’n stofzuiger …

96b1ec71905032d8066a3dd35ba62a90

3 likes

Een goeie van Philips voor huisdieren… :wink:

2 likes

Ik doelde meer op de omtrek vergelijken op de rand van het bed… :rofl:

2 likes

Het valt me trouwens op dat ik toch alweer best veel likes heb kunnen geven! :sunglasses:

3 likes

… dit bericht is ook wel een like waard! :sunglasses:

Hoewel de grafiek een beetje op en neer gaat, doordat uiteraard niet elke dag hetzelfde is, loopt mijn Squale Matic (over een hele maand gemeten) gemiddeld +0,48 s/dag en dat is wel hƩƩl erg netjes.

3 likes

Dat is wel heel strak. Welke app gebruik je daar voor?