Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

9 likes

:arrow_down:

Elke dag zet ik rond acht uur even een ā€˜datapunt’ irt. de atoomklok door op een schermpje te drukken als het horloge de ingestelde tijd aangeeft (20:00:00 bijvoorbeeld). De afwijking komt in een tabel en de app doet de rest.

Gewoon voor de leuk en omdat ik een beetje een nerd ben als het om dit soort dingen gaat … :sunglasses:

–
Strak @Gup! :star_struck:

3 likes

Ik vind dat ook wel leuk, maar ja… Geen Apple… :crazy_face:

2 likes

Voor Android zijn er ook zat apps om het allemaal bij te houden volgens mij.

2 likes

Ik kan ze in ieder geval niet vinden. :sweat_smile:

1 like

Interessant! Moet je dan elke dag om 20:00 uur stipt klaarzitten of kan het ook op een ander moment?

Ik bedenk me alleen dat ik hetzelfde horloge meestal niet langer dan 24 uur draag (los van weekenden)…

3 likes

Kan op ieder moment, zolang je maar je vinger op het scherm drukt (ā€œTap hereā€) als de tijd op je horloge overeenkomt met de ingestelde tijd (hier ā€œ22:27:10ā€).

Dus op het horloge 22:27:10, klikkerdeklik en je hebt een datapunt toegevoegd. Ik doe het zelf rond 20:00 omdat ik me voorhoud dat ik een redelijke trend kan zien.

Dan heeft dit appje geen enkel nut. :sunglasses:
Je moet wel een paar dagen data verzamelen om een gemiddelde afwijking te kunnen zien. Ik heb het nu, na een maandje, ook wel gezien eerlijk gezegd. 30 dagen is een redelijke ā€˜dataset’ om conclusies te trekken denk ik. En mijn conclusie is: Deze Squale Matic loopt snaarstrak! :slight_smile:

4 likes

staat toch gewoon fraai en draagt comfortabel?! :person_shrugging:
En van de zomer dan lekker een oranje.

Oh The Horror GIFs | Tenor

Sterkte, kerel!

Ik zat meer te denken aan iets als

image
:wink:

Ik gebruik Watch Accuracy Meter. Werkt goed!

5 likes

Die heb ik ook, maar daar kun je het bovenstaande niet mee doen, volgens mij. :man_shrugging:t4:

1 like

Google is your friend, zoek maar even op de woorden ā€˜android alternative ā€œwatch trackerā€ app’. Dan kom je o.a. bij deze uit:

Zo te zien ongeveer hetzelfde als Watch Tracker.
Ik kan het niet even voor je testen want Ć»h, iPhone … :wink:

2 likes

Zenk you, my fwend! :man_bowing:t5:

1 like

Oeh, very handy indeed!

1 like

Hello, ik zie dat jullie druk bezig zijn met banden…
Nu ben ik al niet zoon fan van nato en helemaal niet op een duikert maar ik vind een mooie Sailcloth wel lekker opdressen :slightly_smiling_face:

2 likes

Tussen alle kletspraatjes door maar weer even een plaatje, omdat 'ie zo lekker is! :heart_eyes:

11 likes

Ik heb een blauwe, maar die gaat niet mooi staan op die militaire…

Ow ja, plaatje voor de sfeer.

10 likes

Ik houd van plaatjes :star_struck:

1 like

… allo allo, monsieur Petit Guppie!
Listen very carefully, I shall say this only once.
:wink:

Jij krijgt de 1521 Marina Militare (Limited) zonder ā€˜i’ voor de ā€˜are’. Daarnaast heeft Squale ook een normale 1521 Militaire, met wĆ©l een extra ā€˜i’. Betreft de no-date versie. Op zich begeef je je trouwens wel in goed gezelschap want ook de mannen van Q vonden het een tikkie verwarrend, zie ik zojuist via Google. :sunglasses:

Niet op klikken!

(Bron: https://www.q-watches.com/artikel/squale-1521-marina-militaire-limited-edition-nl)

Zoek de verschillen met de wijzerplaatopdruk. :innocent:

:beers:

2 likes

Goeie nacht mannen😓

8 likes

:face_with_hand_over_mouth:

Bedankt voor de uitleg, heb het gewoon telkens verkeerd gelezen, als Militaire… :sweat_smile:

Slaap lekker, Koen! :sleeping:

3 likes

Ook hier is 't bedtijd!
Trusten all … :sleeping:

jippie

Je bent dus niet de enige. Vind het zelf trouwens ook wel een tikje verwarrend dat ze dit door elkaar gebruiken. ā€˜Marina Militare’ zal wel de merknaam zijn van de duikdivisie voor wie deze gelimiteerde uitgave is bedacht, terwijl ā€˜militaire’ aangeeft dat het een soort van generieke militaire uitgave is ofzo. Te ingewikkeld voor dit tijdstip! Trusten.

3 likes