Elke dag zet ik rond acht uur even een ādatapuntā irt. de atoomklok door op een schermpje te drukken als het horloge de ingestelde tijd aangeeft (20:00:00 bijvoorbeeld). De afwijking komt in een tabel en de app doet de rest.
Gewoon voor de leuk en omdat ik een beetje een nerd ben als het om dit soort dingen gaat ā¦
Kan op ieder moment, zolang je maar je vinger op het scherm drukt (āTap hereā) als de tijd op je horloge overeenkomt met de ingestelde tijd (hier ā22:27:10ā).
Dus op het horloge 22:27:10, klikkerdeklik en je hebt een datapunt toegevoegd. Ik doe het zelf rond 20:00 omdat ik me voorhoud dat ik een redelijke trend kan zien.
Dan heeft dit appje geen enkel nut.
Je moet wel een paar dagen data verzamelen om een gemiddelde afwijking te kunnen zien. Ik heb het nu, na een maandje, ook wel gezien eerlijk gezegd. 30 dagen is een redelijke ādatasetā om conclusies te trekken denk ik. En mijn conclusie is: Deze Squale Matic loopt snaarstrak!
Hello, ik zie dat jullie druk bezig zijn met bandenā¦
Nu ben ik al niet zoon fan van nato en helemaal niet op een duikert maar ik vind een mooie Sailcloth wel lekker opdressen
Je bent dus niet de enige. Vind het zelf trouwens ook wel een tikje verwarrend dat ze dit door elkaar gebruiken. āMarina Militareā zal wel de merknaam zijn van de duikdivisie voor wie deze gelimiteerde uitgave is bedacht, terwijl āmilitaireā aangeeft dat het een soort van generieke militaire uitgave is ofzo. Te ingewikkeld voor dit tijdstip! Trusten.