Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

:joy:

2 likes

avondwisseltje naar de gilmmert :heart:

14 likes

#TeamSteelBracelet :heart_eyes:

3 likes

Zeker weten! Hoeveel zijn er nu eigenlijk met een 1521 en bracelet. Niet veel volgens mij… heb nog niemand met een blasted bracelet gezien in de kroeg. Wel heel vet is die ook. Gezien op een militaire bij Q. Ooit wellicht voor naast de glimmert :crazy_face:

2 likes

Geen puf om naar boven te lopen voor de :shark: maar wel dorst :beers:

9 likes

Volgens mij heeft Roy hem op een blauwe blasted 1521. Ook heel tof.
De stalen banden druppelen de kroeg langzamerhand wel binnen.

3 likes

:arrow_down:

Ik heb geen idee eerlijk gezegd. Volgens mij ben jij de enige met de gepolijste en hebben we nog de 1521 COSC ‘op staal’ rondhangen, van @koen3103 . Ik ben in ieder geval de enige met een geborstelde op een Matic.

Ik heb de blasted Militaire zelf nog niet in handen gehad, dat gaat ook niet snel gebeuren want ik vind een datum toch wel lekker. :sunglasses:

party-37

Proost! :beers:

9 likes

Ohja hoe kan ik die nou vergeten :crazy_face:

3 likes

Gast, je post wordt langer en langer… :sweat_smile:

3 likes

Ja sorry, ik heb veel te vertellen hè! :joy: :sunglasses:

3 likes

Kerst is geweest, maar we gaan stug door met de kerstsokken!
Fijne avond iedereen :shark:

11 likes

Zo ziet een gemiddelde vrijdag avond er voor mij op dit moment uit nu ik mijn stalen band binnen heb :joy:

3 likes

Kapitein Gup… Is tie er al? .

Hij is mooi hè! :grinning:

8 likes

Ik kreeg zojuist een mail, dat mijn order in goede orde is ontvangen.

Wordt dus ergens volgende week, dat hij zal worden verstuurd.

Ps. Goedemorgen allemaal!

11 likes

Hoe zou de lume zijn? Oranje is niet de sterkste kleur :thinking:

1 like

Een screenshot van een welbekend type fragment van SeriousWatches.

Ook te zien hieronder,vanaf 1 minuut 45.

6 likes

Wat ik al dacht, een stuk minder, zeker bij de wijzer valt dat op.

1 like

Gelukkig is dat voornamelijk een gadget voor mij en heb ik het nog nooit nodig gehad op mijn horloges.

Op de video is de lume denk ik veroorzaakt door even snel wat kunstlicht erop te schijnen.
Mijn vermoeden lees hoop is dat de lume toch een stuk sterker is na een hele dag in de zon.
Nu kan ik me deze maand even niet meer herinneren hoe de zon er uitziet maar zodra die weer tevoorschijn komt ga ik het wel even testen. Ben stiekem ook wel benieuwd :melting_face:

Edit: oranje blijft natuurlijk wel minder zichtbaar dan op wit. Daar zal geen verandering in zijn uiteraard.

3 likes

Môgge mannen! :coffee:

Zal me niet verbazen als het snel ‘uitdooft’. Squale en lume gaan niet lekker samen volgens mij! Op mijn Matic is 't al helemaal net niks en dat was op de 1521 ook zo. Weet niet welke smurrie ze bij Squale gebruiken, maar het kan echt beter. Misschien moeten ze even in de leer bij Seiko ofzo … :sunglasses:

12 likes