Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

En nu :thinking:

Kost die stalen band eigenlijk? :crazy_face:

11 likes

260 ofzo?

Je hebt trouwens teveel oranje, met die Seiko erbij. :joy:

1 like

Voor de Matic 270 euro, voor de 1521 weet ik het niet … maar @royke74 vast wel! Lekker hoor, zo’n glimmende band op je chocolade Matic. :star_struck:

giphy-downsized

Nah, zonder gekheid! Seiko maakt natuurlijk prima duikhorloges, ik vind bijvoorbeeld de SPB187 ook heel gaaf. Heb ik ook gehad, of een SPB149. Wel allemaal blauw, maar ja … :sunglasses:

4 likes

Je kunt beter je naam veranderen naar Editsjunior… :joy:

2 likes

Vond het zelf nog een beetje lafjes

Neeh dan zou het eerder de blasted op de militaire worden :sweat_smile:

8 likes

21c99cc0fa80f67682fa0cdc0889cc8e

2 likes

Alvast all the best voor allen, mag jammer genoeg vannacht en morgennacht aan de bak :muscle:t2:
Dus geen champagne :champagne: voor mij, maar geniet allen en maak er een mooi jaar van.

12 likes

Is dat een bund strap?

Nee, is een Dimodell chronissimo.
Je schijnt ermee te kunnen zwemmen :sweat_smile:

2 likes

:joy::joy:

1 like

Nog even gecheckt, was korrel 400, een stuk fijner dus :grimacing:

Weer thuis dus de Wolbrook eindelijk op m’n 1521, denk dat deze van de zomer wel goed te pas kan komen.

8 likes

Dank je wel!
Stiekem dacht ik het al, 150 leek me een tikje te grof. Toch knap staaltje werk hoor bij die band, je moet er wel een ‘vast hand’ voor hebben. De aanslag helpt, maar toch.

3 likes

Voor de Unox muts hoef ik het niet te doen, die heb ik al :sweat_drops::woozy_face::sob::sunglasses:

2 likes

Veur oe het zelfde! En wat is dat voor band op de Matic?

1 like

Ik ben bang dat ik de dial te klein zou vinden

master titanium

16 likes

Is een Dimodell Chronissimo :+1:t2:

Nu zat ik van de week te kijken naar die foto’s van deze 1521 waarbij het door de lichtinval net lijkt alsof hij een verbleekte ghost-bezel heeft en ik vind dat wel een interessante look. Er is of was hier een 1521 op het forum die zo ge’mod is en dat heeft me een beetje aan het denken gezet… zal ik de originele insert van mijn 1521 ook bleken?

Ghost bezel militaire?
  • Ja, doe.
  • Nee stop nou eens met dat gekloot met je Squales.
0 stemmers
5 likes

Sorry kon het niet laten :laughing:

1735570162193196889208524093605

4 likes

:arrow_up:

Maar van mij wist je dat al na het geklus met de datumschijf enzo. :sunglasses:

PS Ninja edit van de poll :thinking: … anoniem was beter, dan krijg je meer gemeende reacties. Nu durft men niet meer. :joy:

14c0bf9b-b721-470c-94e6-8b72f432aeda_text

Verder begrijp ik 'm niet helemaal in relatie tot mijn terugblik, waar je op reageert. Maar dat geeft helemaal niks. Als je een grap moet uitleggen verliest 'ie aan kracht. Niet doen! Het is echt goed zo. Dank je wel. :joy: :kissing_heart: :beers:

3 likes