Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Toelichting mijnerzijds:

Modden in de zin van interchangeable pieces, go ahead! Cool, leuk, vet!

Altering original parts, no no noooo!

5 likes

Mooie terugblik op het (bijna) afgelopen jaar. En, ondanks dat ik dit jaar slechts ƩƩn horloge kocht, denk ik er persoonlijk ook zo over. Het hoogtepunt van mijn horlogejaar was dan natuurlijk ook de Squale HFLE2024 en alles daaromheen + de leuke mensen die ik heb ontmoet! :blush:

Ja, die vind ik ook wel heel gaaf. Gek genoeg, naast die van @royke74 , nog niet gezien hier. :thinking:

Dankjewel, kerel! Gaat goed komen en jij werk ze! :muscle:

Klopt! Is langs meerdere HFers geweest. Zag er idd geinig uit! Dus eh, wat mij betreft:

5 likes

Hahaha, ik wist van tevoren wel een beetje hoe jij erin zou staan.

Klopt maar zo kan ik beter bepalen wie er wel en wie niet op m’n verjaardagsfeestje is uitgenodigd :crazy_face:

2 likes

spit-take-laughing

Ik ga direct mijn antwoord aanpassen … :joy::joy::joy:

3 likes

Toch? :joy:

2 likes

Ik heb inmiddels een supply-chain met Squale opgezet. Denk dat ik in het ergste geval weer een nieuwe bezel insert bij ze moet lospeuteren :face_holding_back_tears:

2 likes

Toch probeer ik je af en toe nog te verrassen! Door bijvoorbeeld de ā€˜borstelbehandeling’ van jouw gepolijste band als zƩƩr geslaagd te bestempelen. :sunglasses:

Iedereen moet vooral doen wat voor hem/haar/… goed voelt. Dus als jij een inleg van een 1521 wil bleken, doen. En volgens mij heb je dat al lang besloten maar zoek je nog wat steun voor je besluit. Gooi hem in de magnetron! Of in een of andere ontverfsmurrie …

Ik vind het zelf een beetje aanvoelen als faux patina op een youngtimer. En tja, het betreft hier dus vooral een smaakdingetje. Als het een suppie van 60 jaar oud is, vind ik het een ander verhaal. Tenzij het alsnog bewust is gedaan om er oud uit te zien. Ik krijg er een beetje de kriebels van. Zegt overigens helemaal niks over de ā€œinteressante lookā€, want daar volg ik je wel. Het ziet er best leuk uit.

1 like

Snap ik voor 1800 piek :sweat_smile:

2 likes

Is al wel te krijgen voor 1400 … :wink: stonden er bijvoorbeeld al twee te koop op UF. Ik heb het geld helaas niet liggen. Sowieso ben ik nu blij met de Matic.

1 like

Is goed voor m’n VeChain! :grimacing::joy:

Nou ja, die weg ken jij al. :sunglasses:

1 like

Dat kan altijd voor een HF prijsje.:smiling_face:

9 likes

Mag ik nu ook meepraten in die kroeg hier? :sweat_smile:

19 likes

Welkom Patrick en gefeliciteerd met jouw prachtige NA!

Pak een kruk en bestel maar bij Barman @TagEd!

Cheers!
:beers:

5 likes

Toffe Squale, Patrick! Gefeliciteerd :partying_face: :birthday::shark:

2 likes

Welkom Patrick in de gezelligste kroeg van het HF!

3 likes

Zeker!
Met een Squale ben je gewoon …

52a2edcf-93a9-410e-884b-ff0689f46ed8_530x320

Mooie GMT! :star_struck:

6 likes

Gouble gabble

3 likes

Ik zit allemaal foto’s te kijken van de Marina militaire :hushed: ik ga m steeds mooier vinden :grin:

3 likes

Welkom Patrick :wave:

2 likes

:joy: Die van mij komt ook pas ergens volgende week op z’n vroegst.

2 likes