Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Yessir!! Het was heerlijk!

1 like

Ja, da’s idd een groot gemis, vind ik ook. :frowning_face:
Maar, er verschijnt volgende maand een uitgebreide deluxe edition van het album Long after Dark.
Tom Petty - Long After Dark (Deluxe Edition) (2 LP) - Muziker

Én er komt een film aan ’ Tom Petty: Heartbreakers Beach Party’.
Tom Petty: Heartbreakers Beach Party | Cameron Crowe's 1983 documentary  heading to cinemas | Film Stories
Dus goed nieuws voor de fans, zoals ik! :blush:

Goed, terug naar Squale.
Deze blijft toch een beetje in m’n gedachten rondspoken.

Maar ik ga dat even niet doen nu, hoor. :grin:

11 likes

Oh oh, ga je je spaarpot afstoffen en openbreken? :rofl:

1 like

Nee, nee, het enige waar ik op horlogegebied, ergens in de verre, verre toekomst, nog geld aan wil uitgeven is een Carrera chrono. Dus even geen andere dingen.:sweat_smile:

2 likes

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat een hoop leden van dit forum deze zagen aankomen :laughing:

2 likes

Zou je denken? :joy:

2 likes

Ik heb het idee dat je het jezelf stiekem ontzegt. Of dit komt omdat je bang bent dat je de hobby dan hebt uitgespeelt of bang bent dat ie tegen valt (never meet your heroes), durf ik niet te zeggen.

Heb ik ook gehad.

Zo begon het bij mij tenminste…

Te lange kroonstem is mijn gok. Hebben sommige Sellita’s af fabriek last van.

Dat overslaan van de kroon gaat erger worden gok ik.

Maar volgens mij een klein klusje om te fiksen dus geen nood lijkt me.

Aangezien het om een pvd model gaat wel even foto’s maken van alle hoeken zodat daar straks geen discussie over mogelijk is mocht er een beschadiging op zitten. (Weet namelijk niet waar hij gekocht is)

Ik weet niet of er nog garantie op zit. Maar als onze forum hofleverancier je kan helpen zou ik daar eens vragen of zij je kunnen helpen, zij hebben inmiddels ervaring met Squale. Ik bedoel Q-Watches.

2 likes

Misschien is dat het. :thinking: :grin:

1 like

Een te lange kroonstem zou inderdaad de boosdoener kunnen zijn, aangezien bij het losdraaien ik niet een duidelijke klik hoor met het naar buiten komen.
De garantie zou ik even moeten checken.
Bedankt voor je reactie, en ik houd jullie op de hoogte.

Hierbij nog een foto, omdat het kan.

11 likes

17 likes

Deze blijft dik hoor, @koen3103!

1 like

Waar blijft die advertentie vriend of bende nog steeds bezig :crazy_face: of heb je cold feet :joy:

1 like

Thanks! :smile:
Ben er ook nog steeds heel blij mee dat ik deze kon bemachtigen (met dank aan @pasd )

2 likes

Moet nog foto’s van de full set maken :joy::joy:

4 likes

Dat snap ik!!

IMG_4455

4 likes

:joy::joy:

Ik ga om 18 uur eerst even lekker met het gezin uiteten en daarna ga ik er rustig voor zitten…

Gast, terwijl ik schrijf, krijg ik

Jeezzz…

2 likes

Nou, hij staat er op hoor @VriesKou

4 likes