Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

:face_with_peeking_eye:

1 like

What Have You Done GIFs - Find & Share on GIPHY

3 likes

Had verwacht dat je vraagprijs het dubbele zou zijn zodat die helaas maar in je bezit moest blijven :grin:.
Ach je bent niet de enige hoor, bij mij gaan er ook weer 2 uit voor een N/A.

Betekent dat ik minder over hou in de collectie dus de 1553 hopelijk ook weer eens wat polstijd krijgt.

4 likes

Heb er serieus over zitten nadenken!! :rofl:

Wat komt er aan?

2 likes

Oeehoeee spannond!
dance

Ik zit ook in een identiteitscrisis, ben aan het kijken naar een GS sbgx :sweat_smile:

6 likes

Hehe ja dat gevoel kennen we allemaal wel eens. Ach het zijn maar horloges toch?

Nou bij jou een GMT eruit en bij mij komt er een GMT bij, een SBGE281

2 likes

Klatser man! Moest hem wel ff opzoeken. Jullie gooien met modelnummers alsof het onderdeel van het alfabet is. :joy:

Ik ook, hoor. De SKXjes wist ik nog wel. Maar er is bij Seiko gewoon geen touw aan vast te knopen. Wel een mooi horloge! 't is geen Squale, natuurlijk. :wink: Maar wel mooi!

2 likes

Thnx, ben ook benieuwd hoe die is IRL.

Haha nou dat is voor mij ook iets nieuws hoor. Kijk normaal alleen naar de plaatjes en als ik het iets vind dan wil ik nog wel het modelnummer onthouden. Maar meestal vergeet ik die gewoon hoor :face_with_hand_over_mouth:

Daar ben ik mij zeker van bewust, maar soms bega ik een kleine misstap. Heb nog steeds de 1553 en ik weet zeker dat er nog wel een haai bij gaat komen in de toekomst.
De full lume van jou vind ik bijvoorbeeld nog steeds een topper! Wie weet komt die er bij mij ook ooit nog …

2 likes

Thanks, man! Ja, nog steeds heel blij mee!

2 likes

wat ik me afvroeg, is die kast in zo’n geval dan inruil ?

Je bedoelt of je de oude kast moet inleveren?

Ja, die heb ik niet meer mee terug gekregen.

1 like

Er komt straks iets met de post, zodat zij een broertje krijgt. :disguised_face:

3 likes

Nog een minuut of 26 als het meezit :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Cryptisch hoor…

Ik gok dat @Pjotr er meer van weet en

:rofl:

Welke haai (en eerder een broer voor die karper) heb je aan @Rene3 verkocht @Pjotr?

Edit: Laat maar, ik weet het al. Een 1521 BLBL. :crazy_face:

2 likes

Blij :upside_down_face:

16 likes

Lekker, kerel! Heel veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe :shark:!
Poeh ik heb de blauwe blasted weggedaan voor de blauwe cosc variant, maar telkens als ik de blasted weer zie doet het een beetje pijn…

3 likes

Thnx to Pjotr… voor de fijne deal - snelle verzending en niet geheel onbelangrijk ; dat je zo’n prachtig horloge verkoopt… Of het door de kast vorm of door de Tropic band komt - het horloge zit heerlijk rond de pols. Ik mag nog geen review kwijt in het daarvoor bestemde topic, dus daarom maar even hier. :+1:t3::+1:t3: voor Pjotr.

6 likes