Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Okay :+1:

2 likes

Voor zo een strandje is de Ocarat gemaakt!

1 like

Ach, er zijn nog steeds genoeg mensen die zonder blikken of blozen effe ruim 6,5K voor een Seamastertje aftikken. Dat snap ik dan weer niet. Dát gaat nou echt nergens meer over, imo.

Besides,

:person_shrugging: :slightly_smiling_face:

1 like

Maak maar een HF prijsje voor die '85 Speedy :drooling_face:

1 like

Uiteraard :sunglasses:

4 likes

Aahhh duidelijk :+1:

Waarom is een 85er Speedy zo speciaal?

Is dat zo dan ?

Ik kreeg de indruk Roy , ik ben druk aan het inlezen wb horloges maar de speedmaster is voor mij nog onduidelijk met zoveel varianten

1 like

Bedoel je die '57 replica met die broad arrows? Daar zat ik toevallig ook naar te loeren namelijk :crazy_face:

Nog even in het oude jaar… Matic time :blush:

Goh wat is zoon ding lastig te fotograferen zeg

18 likes

Welnee joh, elke foto is gewoon goed. :joy:

3 likes

Zo kan je het ook zien haha

2 likes

Gewoon blijven oefenen :grin:
En weet je, eigenlijk draagt ie best klein, (gewoon zorgen dat ie niet op de pols kan fladderen)

in vergelijking met de Oris Aquis

10 likes

Uhm… Ik zie geen vergelijking met de Oris Aquis. :sweat_smile:

1 like

Nee niet at the moment now

Is deze bekend hier?

Ik heb trouwens ook een opaco gevonden

5 likes

Yep, deze is reeds bekend. Maar volgens mij is er nog geen eigenaar (bekend) hier op het forum.

Is mij waarschijnlijk al bekend.

hier

the-squale-collector.com

zeker?

2 likes

Goedemiddag Squale-vrienden! :shark:

De laatste uurtjes van 2024, wat een feest. Nog even wat werk afronden en dan aan de oliebollen, appelflappen en wat dies meer zij … fijne jaarwisseling alvast. :clinking_glasses:

Zo’n beetje alle Squales zijn al wel een keer voorbij gekomen, deze “Essemme” ook … :sunglasses:

:arrow_down:

7 likes

Oliebollen zijn hier al klaar. Nu lekker filmpje kijken en dan vanavond gezellig met de buren in de straat, een hapje en een drankje.

Fijne jaarwisseling! :clinking_glasses:

8 likes