Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Klopt

1 like

Fijne jaarwisseling iedereen :clinking_glasses::champagne::partying_face:, ik kom volgend jaar wel weer een biertje doen in de kroeg mannen!

3 likes

Klinkt goed!

Iedereen fijne jaarwisseling en morgen gezond weer op :tada::beers::star_struck::zzz::+1:

3 likes

Squale amici, ik wens jullie een heel fijne jaarwisseling en een mooi en gezond 2025! :fireworks: :champagne:

Net even portie sushi naar binnengewerkt. Nu tijd voor oliebollen en wat alcohol! :crazy_face:

gifs by olive champagne gif | WiffleGif

Vanavond trouwens effe geen Squale om. Maar eentje van m’n andere favoriete merk.
20241231_164301

14 likes

Goede jaarwisseling Junior :shark::tada::beers::star_struck::clap:

2 likes

Dat is ook mooi! :grinning:

1 like

Thanks, man! :beers:

Op sjiek vanavond zo te zien. Toffe TH … :star_struck:

Geniet van de oliebollen en van de alcohol! :wink:

1 like

Uriah Heep GIFs - Find & Share on GIPHY

1 like

Zeker! En die Tag Heuer mag er ook zijn! :smile:

1 like

Fijne jaarwisseling allemaal! Ik ga vandaag ook vreemd met een mooie quarts beuker

8 likes

:grin:

Cheers GIF - Find on GIFER

3 likes

Fijne jaarwisseling allemaal! :clinking_glasses: :champagne:
Ik ga niet vreemd. Gewoon een Squale om de fles, omdat het Moët … :wink:

15 likes

Me too :shark::tada::beers::grinning::zzz::sunglasses:
Fe een foto maken van de Matic om 24uur :innocent:

1 like

Leuke foto trouwens Junior!

1 like

Fijne jaarwisseling mannen. Hier niet de squale om maar deze:

11 likes

Toen ik je geblurrede afbeelding zag, dacht ik even dat je een nieuwe Casio had. :thinking:

1980s Casio Marlin W-36 Quartz LCD Chronograph – Mornington Watches

Maareh, geniet ervan en voorzichtig met vuurwerk, maat! :fireworks::grimacing: :wink:

Edit: Oh en @Archer , gaan we even appen voor een mini-GTG, binnenkort, zodat ik die Cartier nou eindelijk 'ns kan bepotelen?! :blush:

6 likes

,bepotelen, ik vind het een grappig woord :sweat_smile:

4 likes

Beetje popie jopie, maar ieder zijn ding. We hebben het tegenwoordig ook niet meer over horloges maar over bangers en alles is ‘nice’. Jaja, welkom in de wondere wereld van horloge-influencers en de volgers. :joy: :beers:

To zover mijn laatste bijdrage van 2024 in onze gezellige kroeg en @TagEd, bovenstaande niet persoonlijk opvatten hè! :innocent:

Ik ga een oliebol bepotelen, drankje erbij … :sunglasses:
Tot volgend jaar mannen!

1 like

Och ja, weet je nog?!

Maareh, ik gebruik dit woord eigenlijk ook alleen maar hier. Omdat ik het een grappige uitdrukking vind. :grin: Dus, nee hoor, zal het zeker

:+1:

4 likes