Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

During the years 2011/2012 Squale added another level of finishing and engraved the brand moniker on the outer flank of all cases. Since its disappearance in 2020 due to negative feedback from watch blogs and reviews, it seems to have found late appreciation and some models are especially in demand with the extra name.

Bron:

3 likes

Thanks! Die site had ik al eens gevonden, dit ook ergens gelezen maar kon het niet meer vinden. Een hele hoop informatie op die site maar slecht leesbaar/zoekbaar (op mobiel) qua opmaak.

Ben bezig mezelf wat meer te verdiepen in het merk :smiling_face:

2 likes

:joy:

Goed gelukt!
Wat ik er verder van vind, doet er niet toe … :beers:

2 likes

Beste wensen allemaal

12 likes

Hey, cool! Die ziet eruit alsof ie 30 jaar intensief is gebruikt door een duikinstructeur, op een tropisch eiland!
Helemaal
Sexy diver #2 by fingersix on DeviantArt
, dus!

6 likes

Precies wat ik dacht😍

1 like

Kijk, dat is nog 'ns een goed voornemen! :+1:

Ik dacht daarover verschillende lezingen waren. Maar ik heb alle vertrouwen in @SirSqualeWhale en zijn mooie online naslagwerk over Squale! Zoals hierboven door KGIGO al gepost.

Ben ik even blij dat ik allebei heb! :sweat_smile:

3 likes

Guys hold your horses! :sweat_smile:

Maar indien van toepassing, heeft @Edwindegraaf wel de Dibs kaart getrokken. :joy:

4 likes

Proost! Ik was alleen, eerder thuis voor de :smiley_cat:

2 likes

Heb er nu één dus een beetje flauw woordenspel. Maar na een tweede kan er natuurlijk best een derde volgen… :wink:

2 likes

Nou ja, het kan hard gaan, natuurlijk. Voor je het weet heb je halve box vol! :sweat_smile:

Ik weet ook nog wel een paar Squales die ik best zou willen hebben. :thinking: :blush:

1 like

Daar heeft @TagEd een goed punt, @QuintNL85.

Zo was 2024 voor mij zo’n jaar. :sweat_smile:

1 like

Allemaal een mooi en vooral gezond 2025 gewenst, sharkies! :champagne: :four_leaf_clover:

11 likes

Ik heb ook m’n sharky om deze dag

10 likes

Je hebt me wel een beetje door volgens mij @junior :grin:

Thanks!!

Dit klinkt best lekker als je het zo zegt. Thanks Ed!

3 likes

Ja, toch?! Nou ja, het horloge heb je in ieder geval al! :+1: :wink:

2 likes

Nieuwe jaar goed beginnen op werk :star2:

15 likes

Ook in het Erasmus MC doet de Squale het goed :blush:

11 likes

Buongiorno! :coffee:

De zon schijnt zowaar! Onze weergoden zijn helemaal in de war. Oh wacht, krijg zojuist een alert van Buienradar. Gelukkig maar. Het gaat weer regenen … :joy:

17 likes

Goedemiddag allen!

Aan de voorkant schijnt de zon en aan de achterkant regent het.

12 likes