Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Ik zou voor gaan zitten … :joy: het is hier trouwens ook een beetje raar weer! Wel blij dat we weer een soort van ‘normaal’ daglicht hebben met af en toe zon enzo. Dat grijze gedoe, daar was ik wel een beetje klaar mee.

Heb je al een ETA voor je Marina Militare?

3 likes

Zoooo, het is dat ik vitamine D poeder in huis heb. :sweat_smile:

Nee, wel een ETS…

Estimated Time of Sending, somewhere next week

Edit: Geldt deze aanwinst dan als 2025 koop of toch nog als 2024 koop?

1 like

200w

Moet 'ie nog gebakken worden? Of is 't winkeltje rondom oud & nieuw gesloten … tjeetje, jouw geduld ondergaat een testje. Nou ja, een frisse blauwe Thalassa om de pols is ook geen straf!

PS Wanneer gaat de garantie in? Ik denk in 2025, daarmee een “2025 koop”. :wink:

3 likes

Ja, ze gaan 6 januari pas weer open. :sweat_smile:

Ik mag lijen van wel… :joy:

3 likes

Eigenlijk wel, want dat had ik bij het bestellen niet ingecalculeerd. Gelukkig wist ik het na 2x heen en weer mailen wel, toen het me werd verteld. :sweat_smile:

Dat is nooit een straf! Eigenlijk is elk exemplaar dat ik heb, een plezier om te dragen. Al vind ik het wel lastig om de mm200 te laten liggen. :face_with_hand_over_mouth::face_with_peeking_eye:

2 likes

:joy:

1 like

Goeie morgen :sunny:
Eerste keer Squale om in 2025
Over 1 januari hebben we het niet meer :joy:

18 likes

“Diver down” … :star_struck:

… “Koen down”. :rofl:

3 likes

Vanmorgen in het zwart-witfoto topic geplaatst, mag hier ook niet ontbreken. :sunglasses:

15 likes

Zo hé! Dat is een understatement :joy::sweat_smile:

3 likes

Erg gaaf Mick!

2 likes

Hele mooie foto, @junior! :ok_hand:

1 like

Deze vraagt om een gepolijste bracelet :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Thanks man!

1 like

Ik heb het niet terug kunnen lezen, maar hoe heb je dat gedaan? Het lijkt nu zo’n beetje een ‘faded black denim bezel’. Erg mooi met de stalen band :ok_hand:

1 like

Past daar een 1521 bracelet op?

2 likes

13 likes

Yesss :grinning:

1 like

Dank je! ben er zelf ook wel tevreden mee, sinds een tijdje de 1521 weer een paar dagen achter elkaar om.

Ik heb de intsert in een badje van bleek gelegd voor een paar minuten. Dan gaat de verf eraf en hou je een “ghost-bezel” over. Dit was een beetje waar ik voor ging:

Op dit fimpje zie je hoe dit te doen is:

4 likes

Heb je 'm weloverwogen te koop gezet John?
Ik bedoel, kijk dan hoe fraai deze Matic is … ga je er geen spijt van krijgen? :sunglasses:

“That’s it, we have aged the bezel insert …” :joy:

jumping-out-window-during-meeting-vhqoqmbaeldcvljz

4 likes