Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Zit tegenwoordig een Sellita in. :nerd_face:

Ouch! :grimacing:

:face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

image

6 likes

7NLH

5 likes

Heb ik. Is (blijft) ook heel mooi maarja,wil wat anders na 5 jaar

2 likes

Oké. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen! De enige die bij mij al 5 jaar in de ‘collectie’ zit is mijn G-Shock M5610 (die ook echt blijft), de rest houdt het meestal niet langer dan een jaar vol. Heb je al iets op 't oog of ga je eerst verkopen en dan weer winkelen?

Het is dat ik al een Squale Matic heb, maar zo’n blauwe is wel lekker fris hoor. Zeker nu de zon weer gaat schijnen. Er komt vast wel iemand voor. Succes met de verkoop. :slight_smile:

2 likes

Heb inderdaad al iets op het oog maar zou fijn zijn als hij eerst verkocht word. Is en blijft een prachtig horloge,zeker in de zon. Altijd met plezier gedragen

2 likes

Dat snap ik wel, zeker met zo’n mooie blauwe plaat!

2 likes

16 likes

Ja, die ook! Was ik ook nog naar aan het kijken, voordat ik de knoop doorhakte op de Militare.

Maar goed, ik wilde eigenlijk niet weer een blauwe. :sweat_smile:

4 likes

Ja eigenlijk wel he, maar zit nog maar 2/3 weekjes te genieten van de brushed versie.

Yes sir

1 like

Ik heb er binnenkort een over…

2 likes

Een brushed? :crazy_face:

1 like

Een glimmende voor de 1521??

1 like

Maar nu is het weer Matic-time :point_down:

Lang geleden, wel echt een knoepert vergeleken bij de rest :sweat_smile: maar wel mooi

15 likes

13 likes

:arrow_down:

Hahaha … :joy:

82c8358d-0a3c-4284-b9e7-c238c35b399e_text

3 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik zat trouwens te twijfelen om een Khaki Nick Mankey van iemand over te nemen, want blauwe Matic.

Maar nu ik jouw blauwe Master op een ander kleurtje zie staan, denk ik: Dat ken makkelijk!

Bedankt voor het plaatje, een Nick Mankey is onderweg. :grimacing:

2 likes

Daar krijg je geen spijt van … erg prettige bandjes. Jammer dat de levertijd van een nieuwe minimaal een half jaar is :see_no_evil:

2 likes

Ik dibs jouw dibs! (wij dibsen)

2 likes

Ik heb niks gedibst maar ik heb wel een paar dibsen op mijn Matic. Daar dibst iedereen ook over elkaar. Wat een gedibs … :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb al een prachtige stalen band op de Matic … :wink: @Kleine_gup_in_grote_oceaan wil de 1521-versie van @Tech-neut ook wel hebben geloof ik, voor zijn inkomende Militare. Dan wel even een velletje ‘korrel 150’ erbij doen, beetje klussen en 't past allemaal prima.

Ja zoiets … Ik dibs, jij dibst, wij hebben gedibst. Haha. :sunglasses:

2 likes