Zit tegenwoordig een Sellita in.
Ouch!
Ouch!
weloverwogen
Heb ik. Is (blijft) ook heel mooi maarja,wil wat anders na 5 jaar
na 5 jaar
Oké. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen! De enige die bij mij al 5 jaar in de ‘collectie’ zit is mijn G-Shock M5610 (die ook echt blijft), de rest houdt het meestal niet langer dan een jaar vol. Heb je al iets op 't oog of ga je eerst verkopen en dan weer winkelen?
Het is dat ik al een Squale Matic heb, maar zo’n blauwe is wel lekker fris hoor. Zeker nu de zon weer gaat schijnen. Er komt vast wel iemand voor. Succes met de verkoop.
Heb inderdaad al iets op het oog maar zou fijn zijn als hij eerst verkocht word. Is en blijft een prachtig horloge,zeker in de zon. Altijd met plezier gedragen
Altijd met plezier gedragen
Dat snap ik wel, zeker met zo’n mooie blauwe plaat!
Ja, die ook! Was ik ook nog naar aan het kijken, voordat ik de knoop doorhakte op de Militare.
Maar goed, ik wilde eigenlijk niet weer een blauwe.
Deze vraagt om een gepolijste bracelet
Ja eigenlijk wel he, maar zit nog maar 2/3 weekjes te genieten van de brushed versie.
Past daar een 1521 bracelet op?
Yes sir
Ik heb er binnenkort een over…
Ik heb er binnenkort een over
Een brushed?
Een glimmende voor de 1521??
Een brushed?
Een glimmende voor de 1521??
Hahaha …
Ik zat trouwens te twijfelen om een Khaki Nick Mankey van iemand over te nemen, want blauwe Matic.
Maar nu ik jouw blauwe Master op een ander kleurtje zie staan, denk ik: Dat ken makkelijk!
Bedankt voor het plaatje, een Nick Mankey is onderweg.
Nick Mankey is onderweg
Daar krijg je geen spijt van … erg prettige bandjes. Jammer dat de levertijd van een nieuwe minimaal een half jaar is
Ik dibs jouw dibs! (wij dibsen)
Ik dibs jouw dibs!
Ik heb niks gedibst maar ik heb wel een paar dibsen op mijn Matic. Daar dibst iedereen ook over elkaar. Wat een gedibs …
Ik heb al een prachtige stalen band op de Matic … @Kleine_gup_in_grote_oceaan wil de 1521-versie van @Tech-neut ook wel hebben geloof ik, voor zijn inkomende Militare. Dan wel even een velletje ‘korrel 150’ erbij doen, beetje klussen en 't past allemaal prima.
wij dibsen
Ja zoiets … Ik dibs, jij dibst, wij hebben gedibst. Haha.