Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Ik heb er 1 op vinted gevonden, in België. En precies mijn maat. Nooit gedragen, want hij had 2 verschillende besteld en draagt alleen de andere.

Mazzeltje voor mij. :sunglasses:

3 likes

Ja, dat klopt wel zo’n beetje, ja. :rofl:

2 likes

De Keuze is Reuze en ik vind de Matic niet groot dragen! Ik heb 19.5 cm pols

2 likes

Dat kun je makkelijk zeggen met een

Maar ik zeg het ook met een 17cm pols! :sunglasses:

3 likes

Lucky bird!
Zijn die dingen dan niet lang, dat je ze zelf op maat maakt?

2 likes

Veel sporten dan maar :smile:

2 likes

Je moet je polsomtrek doorgeven en dan worden ze op maat gemaakt.

Ik heb een polsmaat van 6.75inch en het bandje is op deze maat gemaakt. :grimacing:

1 like

:joy::joy: Dan wordt de pols nog ranker. :rofl:

1 like

Ik kan je niet volgen hoor en ik ben even weg vanavond…

1 like

:thinking: … dat is toch die online kringloper waar tienermeisjes hun kleding (ver)kopen? Verkopen ze daar nu ook al horlogebandjes? Bijzonder. Of ik loop achter, dat kan ook natuurlijk. Ik mis wel vaker iets. :innocent:

Plaatje van een Squale dan maar …

Als ik nog een 1521 had zou ik er ook een stalen band bij kopen! Maar ook deze rubberen band ook prachtig. Vind ik.

7 likes

Oh dan mag je van mij je gang gaan hoor. Ik denk dat het voor mij anders iets te bling bling wordt

2 likes

Dacht ik ook :joy:

2 likes

Niet alleen bandjes, ook horloges en nog veel meer 2e hands spullen worden via Vinted verkocht!

2 likes

7dc30111-5369-4d9b-a5a3-4eb7ed66329b_text

Inmiddels gewoon een soort van Marktplaats dus. Met net zoveel neprotzooi waarschijnlijk?! Ik ga eens rondneuzen. Niet dat ik nu iets nodig heb maar je weet maar nooit … :sunglasses:

3 likes

Hoppa

8 likes

Toevallig kan je goed zien dat ie mooi op de pols ligt

3 likes

Staat je goed! :star_struck:
Prachtige Matic ook. Lekker fris blauw. @John1968 heeft zijn blauwe sinds vandaag te koop staan dus als er nog iemand zo eentje zoekt …

4 likes

Ik vind die kleur blauw onwijs mooi! En dan met de heel donkerblauwe sailcloth die het bling gehalte wat omlaag trekt maakt en mooie combinatie. Het is winter en ik draag m gewoon bij een donkerblauwe trui…

3 likes

Klopt helemaal. Staat em heel goed!

2 likes

2 likes