Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Nou, jij vroeg

Dus ik zei

Daar had ik voor de volledigheid beter bij kunnen vermelden, dat je je polsmaat moet doorgeven als je ze bij Nick Mankey besteld. En dan worden ze op maat voor je gemaakt en naar je verzonden.

Uhm…

:point_up_2: Dus!

Hahaha, thanks! Maar eerst maar eens m’n Squale ontvangen.

Ja, ook wel ja.

Maar toch ook wel zo nu en dan een pareltje. :sweat_smile:

2 likes

Naja dat duurt niet zo heel lang meer toch?

2 likes

Heb ik! Ruilen tegen een bracelet? Hahahaha :joy::joy:

2 likes

Nee, volgende week wordt hij verstuurd. Ze gaan pas de 6e weer open.

2 likes

Ah dan mag het wel eventjes duren… Des te langer is de voorpret

2 likes

w=550

3 likes

Deze voorpret kende ik nog niet bij het bestellen van horloges?! Waar bestel jij ze?

2 likes

Moest hier nog wel een paar keer aan denken vandaag en schoot zo in de lach :rofl:

2 likes

Hij bestelt ze bij GameOfThrones.watches, volgens mij. :joy:

1 like

Toch niet zo’n rare gedachte hoor, het eerste wat je ziet als je de site opent is dit …

Een tweedehands kledingwinkeltje voor tieners dus. :joy:
Enne ik ben niet de enige die nu een beetje van in de war is.

:arrow_down:

Een appeltje in een hangmat bedoel je? Lekker toch!
Of zat je met je gedachten weer ergens anders bij het zien van dit appelvretende meisje … :sunglasses:

2 likes

Klopt ook wel, het was ook bedoeld voor 2e hands jurkjes, panties en andere damesdingetjes, volgens mij.

Maar als ik mij niet vergis, heeft @Archer hier wel eens laten vallen dat hij via Vinted die Bund Bezel op de kop had getikt.

Dat was toen voor mij de trigger om daar ook maar eens een account aan te maken. :joy:

1 like

Niet voor de

?
:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Hahaha, wel in chronologische volgorde lezen hé. :crazy_face:

2 likes

Aaah dat was het. Ik scande er een beetje doorheen :wink:
Zag het al helemaal voor me

2 likes

Hahaha, misschien is dit niet het juiste platform om je Tiktok dansfilmpjes te posten! :joy:

2 likes

:joy:
Moet toch ergens een beetje klandizie vandaan trekken

2 likes

misschien een only fans account beginnen? :joy:

2 likes

Ik heb mijn pols dan als “preview” gratis weggedaan. De rest kost geld via onlyfans inderdaad :joy:
Sfeerplaatje tussen al de shitpost

11 likes

spit-take-laughing

Ik doe mee …

:beers:

12 likes

Gevalletje klooien in een donkere badkamer … :camera_flash:

Het resultaat:

Met een Ali-blacklight schijndingetje is er van de lume op de Matic nog wel iets te maken. Het licht in ieder geval een korte periode lekker fel op. Geinig, de vijf-minutenmarkers zie ik nu voor het eerst oplichten. Wist eigenlijk niet eens dat die er waren want tot nu toe heb ik alleen de wijzers en het driehoekje zien oplichten. Leuk!

9 likes