Whahahaha, vooralsnog heb ik hem vandaag weer ge-upped en gedowned.
Moet zeggen dat telkens als ik naar die Marina Militare kijk, ik de “ik wil 'm ook” kriebels krijg. Vind hem (ook) zéér geslaagd!
Alleen wel echt köt dat er (nog) geen geborstelde band te krijgen is. Die zou ik er wel per se bij willen hebben. Zeker nu ik 'm aan de Matic heb, dat staat toch wel erg tof hoor. Nou ja, ik heb al een mooie Squale en van een eindejaarsbonus is hier geen sprake dus voorlopig geen extra aanwinsten.
Ik had nog even hoop op mijn halve Staatslot, enne … de start is er. Ik heb namelijk wel een prijs! Jippie.
Oei… Daar haal je geen Squale van. Misschien 1 tropic op Ali?
Ik heb € 52,50 gewonnen. Ik zal maar niet zeggen hoeveel loten ik had.
… zelfs dat niet!
Wat is zoon èchte koolstofvezel strap vd militaire mooi hè
Junior
Present!
Ik zou de band die op de foto staat overigens lekker in het doosje laten zitten denk ik. Voor mij is deze (sowieso de 1521) 't mooist op staal of rubber. Smaakdingetje.
Die rubberen laat ik er ook in zitten. Ik heb exact dezelfde van Oompie in de map zitten. En een 18mm buckle natuurlijk.
Nu we het daar over hebben, mag ik onderstaand bericht nog even onder de aandacht brengen …
Reacties mogen per PB!
Hoi samen,
Volgens mij ben ik aan het goeie adres om hier een vraag te stellen
Welk model / type Squale staat er op de foto afgebeeld?
Goedenavond!
Dat is een Super Squale.
Hier vind je meer informatie.
En hier bestel je hem, bij de mannen van Q:
https://www.q-watches.com/product/super-squale-sunray-grey-bracelet
Hoe dik is het horloge?
Nieuw is een optie, zeker.
Maar liever een met de kop af.
Duur jaar geweest
Dat is perfect qua maat.
Iemand een idee hoe die valt?
Lekker formaatje inderdaad. Geen idee hoe die valt eerlijk gezegd. Zie hem ook niet al te vaak voorbij komen.
Die heb ik destijds van hem overgenomen en is nu bij Proenski.
Uhh ja ‘gewoon’ als een 38mm? Hij is mooi gebogen
Die is daar al vanaf
Z’n schouders ook, dan…