Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Whahahaha, vooralsnog heb ik hem vandaag weer ge-upped en gedowned. :sweat_smile:

2 likes

Moet zeggen dat telkens als ik naar die Marina Militare kijk, ik de “ik wil 'm ook” kriebels krijg. Vind hem (ook) zéér geslaagd! :heart_eyes:

Alleen wel echt köt dat er (nog) geen geborstelde band te krijgen is. Die zou ik er wel per se bij willen hebben. Zeker nu ik 'm aan de Matic heb, dat staat toch wel erg tof hoor. Nou ja, ik heb al een mooie Squale en van een eindejaarsbonus is hier geen sprake dus voorlopig geen extra aanwinsten.

Ik had nog even hoop op mijn halve Staatslot, enne … de start is er. Ik heb namelijk wel een prijs! Jippie. :partying_face:

3 likes

Oei… Daar haal je geen Squale van. Misschien 1 tropic op Ali?

2 likes

Ik heb € 52,50 gewonnen. Ik zal maar niet zeggen hoeveel loten ik had. :expressionless:

2 likes

:joy: … zelfs dat niet!

2 likes

Wat is zoon èchte koolstofvezel strap vd militaire mooi hè :smirk:

2 likes

Junior :sunglasses:

2 likes

alert

Present!
Ik zou de band die op de foto staat overigens lekker in het doosje laten zitten denk ik. Voor mij is deze (sowieso de 1521) 't mooist op staal of rubber. Smaakdingetje. :wink:

3 likes

Die rubberen laat ik er ook in zitten. Ik heb exact dezelfde van Oompie in de map zitten. En een 18mm buckle natuurlijk. :grimacing::crazy_face:

2 likes

Nu we het daar over hebben, mag ik onderstaand bericht nog even onder de aandacht brengen …

:arrow_down:

Reacties mogen per PB! :wink:

3 likes

Hoi samen,

Volgens mij ben ik aan het goeie adres om hier een vraag te stellen :smile:
Welk model / type Squale staat er op de foto afgebeeld?

6 likes

Goedenavond!

Dat is een Super Squale.

Hier vind je meer informatie.

2 likes

En hier bestel je hem, bij de mannen van Q:

https://www.q-watches.com/product/super-squale-sunray-grey-bracelet

5 likes

Hoe dik is het horloge?

Nieuw is een optie, zeker.
Maar liever een met de kop af.
Duur jaar geweest :smile:

4 likes

afbeelding

4 likes

Dat is perfect qua maat.
Iemand een idee hoe die valt?

3 likes

Lekker formaatje inderdaad. Geen idee hoe die valt eerlijk gezegd. Zie hem ook niet al te vaak voorbij komen.

1 like

@Archer, klasse 2, kassa 2, aub!

3 likes

Die heb ik destijds van hem overgenomen en is nu bij Proenski.

Uhh ja ‘gewoon’ als een 38mm? Hij is mooi gebogen

Die is daar al vanaf :sweat_smile:

5 likes

Z’n schouders ook, dan… :sweat_smile:

3 likes