Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Zoals die Royal ?

Joah iets langere lug-to-lug denk ik wel (die royal heeft eigenlijk géén lugs) maar gewoon compact :ok_hand:

1 like

Valt heerlijk, de lugs buigen naar beneden af dus hij valt mooi om met de contour van je pols mee. Weet niet of je bekend bent met de 1521 maar ik vond de supersquare persoonlijk nog een stuk comfortabeler dragen.

Zoals @junior hier beneden ook zegt zou je eens naar de SuperSquale kunnen kijken. 38mm en heeft een bandaanzet van 18mm waardoor ik heb er extra elegant uit vond zien.

Klopt!

3 likes

Maar ben jij nou degene die die Speedmaster '57 bij Qwatches heeft weggeplukt? Zo ja zet me even bovenaan de dibs-lijst

3 likes

Dibs?

2 likes

Ik dibs, jij dibst en wij dibsen. Betekenis in deze context: een horloge reserveren, voordat iemand hemm tekoop heeft staan

2 likes

Deze?
Ook mooi maar drukke wijzerplaat.
Op welke site kan ik die modellen als beste vergelijken en zien?

1 like

spit-take-laughing

Op de site van Squale zelf. Onder Watches > Super Squale en dan bij de modellen die je aanklikt onderaan even naar alle specs kijken.

Overigens @Dannyvanc, die op de site van Q staat (hierboven door @Vrieskou geadviseerd) is er een “met de kop eraf”. Wel nieuw, maar een mooie prijs en voor HF-kroeggangers is er soms wat extra korting. Stuur anders even een PB naar @royke74 (Q Watches).

4 likes

Dat was een reactie op de vraag van @HarveySpecter over een kleinere Squale. Ik suggesteerde richting hem de SuperSquale waar jij vervolgens over vroeg hoe hij draagt. Daar reageerde ik toen op jou op door te zeggen dat ik hem fijn vind dragen.

Welk model bedoel je?

Ligt eraan wat je wil vergelijken. Ik vind Youtube altijd de beste indruk geven met bewegende beelden. Als je specs wilt zien zou ik de site van Squale vooral aanhouden.

1 like

Niet moeilijk :heart::heart::heart:

4 likes

Ik heb die bruine dus gehad en heb hem uiteindelijk laten vertrekken omdat ik de kleur vond botsen met veel van m’n kleding. Zou zelf dus eerder de grijze terugkopen.

4 likes

Of deze:

Op naar de goede deal

3 likes

Is wel idd een zomerkleur / bruine onderarmen.

Ze komen hier dus wel voorbij in het blauw?

2 likes

Dit was mijne trouwens

Nee eigenlijk nooit een gezien. Ik had mijne via WatchUSeek uit de VS (via familie over laten komen). Daarna heeft @VriesKou hem overgenomen zonder dat hij ooit in het blauw stond.

6 likes

Volgens mij lees je niet alles wat we schrijven … :thinking:

Er is je al een goede deal voorgeschoteld, een (vrijwel) nieuwe voor onder de 1000 euro bij een Squale dealer (bij Q Watches). Ik zou het wel weten. Maar goed, je kunt ook wachten tot er een ouwe gebruikte voor minder voorbij komt. :sunglasses:

Hoe dan ook, 't is een fraaie Squale!

1 like

Mooi hoor! Lijkt heel comfortabel te zitten :smiling_face:

2 likes

Jawel jawel alleen die is met een zwarte wijzerplaat dacht ik.

1 like

Ik zie toch echt grijs, maar dat kan aan mij liggen! Oh enne, in de advertentie staat ook “Sunray Grey”. Laat je niet in de war brengen door foto’s, de ene witbalans is de andere niet … :wink:

Over foto’s gesproken!
Het is wel weer eens tijd voor een kiekje, voor de sfeer … :beers:

8 likes

:sweat_smile: welke wil je ? Grijs, zwart … roept u maar :wave:

5 likes

@Dannyvanc wil er een “met de kop eraf” … :sunglasses:
Je hebt een grijze voor 990 te koop staan. Die bijvoorbeeld. Alleen is er twijfel over de kleur. :wink:

3 likes