Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Oftewel de foto ziet er niet uit :joy: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee, nog niet de behoefte gehad om hem weer op rubber te doen. Normaliter vind ik een rubber of nato strap fijner dragen dan staal, maar in dit geval niet. Heb deze ook perfect afgesteld gekregen wat ik voorheen ook weleens anders had op staal. Soms zit het dan net tussen 1 puntje, waardoor hij nét te los of nét te strak zit.
Verwacht dat hij erop zit tot het mooie weer aanbreekt. Al met al nog zeer tevreden mee!

En dat klinkt ook positief! :+1:

2 likes

Tja, “ik ben geen ster” enzo … :joy:

7NLH-ezgif.com-optimize

Hier ook!
Eerst krijgen we nog sneeuw geloof ik. Ondanks alle paniek op TV heb ik daar nog niks van gezien, hier in 't Gooi. Wel jammer want als het dan toch grijs moet zijn is een dik pak sneeuw best wel leuk. Voor een paar daagjes. :snowman:

2 likes

Zonde he. Hier in Almelo wel iets sneeuw, maar niks over om naar huis te schrijven. Verder alleen nattigheid :cloud_with_rain:
Dusss… Steel it is. Zelfde materiaal als onze man of steel @Kleine_gup_in_grote_oceaan

2 likes

1 like

Eén uit de oude doos (toen was het nog mooi weer inderdaad)

10 likes

Mooi hè :star_struck::smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

9 likes

Heel gaaf! Bandje gaat er ook goed bij

Jaa bandje is echt super!

Wat voor een was het ook alweer?

Uhhh ,:woozy_face:

6 likes

Watchbandit

3 likes

De bezel zo op 3 uur vind ik ook gaaf

2 likes

:star_struck: Yes die is tof.
Nu ik zelf SqualeLoos ben blijf ik toch maar terug komen hier in de gezelligste kroeg van HF.
Dan ook maar een foto van mijn laatste aanwinst hier tonen, omdat jullie niet zo moeilijk zijn hier :beers:

14 likes

Hij is dik hoor, Dan! :ok_hand:

Hoe bevalt ie?

3 likes

Erg fraai blijft deze Serica! :+1:

Ik heb zelf de 1e versie van de WMB Edition fieldwatch.

8 likes

Ja het draagt echt super en loopt retestrak :ok_hand:
Ben er echt blij mee.

1 like

Vind ik ook super tof maar het nadeel ( voor mijzelf dan ) is dat ik het niet zo heb op handwinders.
Weet niet hoe dat komt maar is gewoon een gevoel, draag het liefste een automaat.

1 like

Ja die is er idd niet in deze versie dacht ik.

De nieuwe fieldwatch volgens mij ook niet.

De nieuwere hebben wel een slip op de kroon zodat je hem niet door kunt draaien.

1 like

Ik moet het gewoon maar weer eens gaan proberen, wanneer doe je deze weg :wink:

2 likes