Nee, nog niet de behoefte gehad om hem weer op rubber te doen. Normaliter vind ik een rubber of nato strap fijner dragen dan staal, maar in dit geval niet. Heb deze ook perfect afgesteld gekregen wat ik voorheen ook weleens anders had op staal. Soms zit het dan net tussen 1 puntje, waardoor hij nét te los of nét te strak zit.
Verwacht dat hij erop zit tot het mooie weer aanbreekt. Al met al nog zeer tevreden mee!
Hier ook!
Eerst krijgen we nog sneeuw geloof ik. Ondanks alle paniek op TV heb ik daar nog niks van gezien, hier in 't Gooi. Wel jammer want als het dan toch grijs moet zijn is een dik pak sneeuw best wel leuk. Voor een paar daagjes.
Zonde he. Hier in Almelo wel iets sneeuw, maar niks over om naar huis te schrijven. Verder alleen nattigheid
Dusss… Steel it is. Zelfde materiaal als onze man of steel @Kleine_gup_in_grote_oceaan
Yes die is tof.
Nu ik zelf SqualeLoos ben blijf ik toch maar terug komen hier in de gezelligste kroeg van HF.
Dan ook maar een foto van mijn laatste aanwinst hier tonen, omdat jullie niet zo moeilijk zijn hier
Vind ik ook super tof maar het nadeel ( voor mijzelf dan ) is dat ik het niet zo heb op handwinders.
Weet niet hoe dat komt maar is gewoon een gevoel, draag het liefste een automaat.