Het plezier met deze Matic blijft en dat is goed nieuws. Ik kan alle verleidingen van de Squales die ik wel zou willen hebben zoals de 1521 MM, de 1521 Chronofactum met datum of zelfs de 2001 nog zonder vervelende gezondheidsklachten weerstaan. Stuk voor stuk Squales die ik zonder blikken of blozen zou kopen. Maar ja, één in is één eruit en deze Matic gaat er voorlopig niet uit. Echt niet.
Lekker hoor en logisch ook, want jeetje … wat is deze Matic tof. Vind ik.
Thanks, vink zelf eigenlijk ook wel lag al lang te verstoffen weet ook niet waarom misschien niet het perfecte horloge om hem aan te hangen dit werkt aardig en misschien op die zwarte 62mas ook wel
Die band is wel een toffe aanwinst hè? Maakt het meteen ook een heel ander horloge. Ik vind het zelf een waardevol ‘extraatje’ bij een toch al mooie Matic. Inderdaad, genieten!
Ongewtijfeld, hoewel de moderne smartphone wel echt knappe foto’s kan produceren. Ik besteed best ‘veel’ aandacht aan elke foto. Daar beleef ik plezier aan, ook aan foto’s die niks met horloges te maken hebben en foto’s die ik met de iPhone maak. Gemiddeld ben ik een kwartier aan het klooien met compositie, belichting, stofjes weghalen et cetera voordat het (voor mij) goed is.
Ach ja, iedere gek zijn gebrek.
Prima plaatje hoor!
Niks mis mee. In ieder geval scherp en het onderwerp is goed belicht waardoor oa. ook de witbalans oké is. Dat zie je vaak misgaan. Goed (be)licht is belangrijk. De wijzerplaat komt er ook lekker uit …
Gelukkig heb je wel een héél erg fraaie COSC om de pols!
Nog steeds blij met de band ook hè? Nog niet de neiging gehad om weer te switchen naar rubber? Ik in ieder geval nog niet …