Verhuizing van m’n ouders naar een verzorgingshuis, dus soort van werkvakantie gehad. Maar het is goed gegaan, en ze zijn goed geland!
Dat lijkt me het belangrijkste.
Goed gedaan!
Ja, je zei het toen al, inderdaad.
Fijn om te lezen!
Mooie deal volgens mij, als ik nog geen militaire had wist ik het wel :
Jij hebt toch wel vaker 2 of 3 dezelfde modellen gehad… Do it again
Haha ik heb wel even getwijfeld alleen ik hoef nog steeds die stalen band niet écht
ik heb overigens nog nooit exact dezelfde 2x tegelijk gehad
Er tussenuit onderhandelen?
Das stimmt, jaa
Zou iemand hier op het forum dat wel eens gedaan hebben? Vraag ik me nu af. En wat moet diegene toen hebben gedacht?
Zéker, en ook zelfs meer dan 2 als je helemaal gek bent op 1 bepaald model misschien een steeds wat betere probeert te scoren of voor onderdelen etc
Ik heb wel 'ns tegelijkertijd 2x een Seiko Turtles gehad oh en twee SKXjes en heb nu natuurlijk 3 1521jes. O.k., die zijn wel vrij verschillend. Maar toch, 3 van hetzelfde type.
In ieder geval ooit twee SKX171’s tegelijk gehad. Vast ook ‘n paar Monsters dubbel. Verder van heel veel modellen (veel) verschillende uitvoeringen.
Nog even een ‘zomaar plaatje’ voor het slapen gaan …
Proost!
Ik laat de drankfrisjes aan me voorbij gaan, bedtijd. Morgen weer fris en fruitig.
Trusten mannen.
Ik ben het met je eens Ed, staal kan heel mooi zijn maar zou je met een knopje moeten kunnen afstellen ivm wrist size difference, rubber is comfortabeler , lichter en ook mooi. Maar iedereen moet doen wat die leuk en mooi vind! Gelukkig zijn we allemaal niet het zelfde, zou een saaie boel worden
En nu nog even bij lezen, het ging ook over schroeven draaiers hoorde ik
Goedemorgen Squale Nation!
Ja, dat klopt! Ik was op zoek naar de juiste spullen, maar nu niet meer.
Heb de juiste spullen inmiddels besteld.
Ligt eraan…
Fijne ochtend allen!
Hoe bevalt de Nick? Ziet er erg tof uit iig
Hij draagt super!
Ik loop alleen te hannissen met de sluitgesp, bij het afdoen. Dus daar ga ik wat ideeën op loslaten om dat te verbeteren. En ook kijken of het ‘systeem’ an sich misschien te verbeteren is.
Ik zie een gat in de Europese markt.
Kun je hem niet gewoon dicht laten en dan op die manier aan en uit doen? Ik doe dat namelijk wel zo. Band is aardig elastisch …
Ik krijg hem niet over mijn hand, als ik dat probeer. Wellicht is mijn pols/hand verhouding niet in proporties… damespols vs mannenhand…
Of ik moet hem losser maken, zonder te ontkoppelen. Dat kan natuurlijk wel.