Heb nog een oestermes!
Zeker… vandaar netje op maat maken en schroeven met die banaan. Of de t-fit perfect past weet ik zo niet. Een 1.4 waar je het inzetje even helpt past wel weet ik uit ervaring
Nope, nog niks binnen. Krijg bijna het idee dat de genoemde eta, voor hen geldt, dat het bij hen binnen is.
past in elke
Het lijkt hier inmiddels wel de groter shröverdraaierskroeg, even terug naar Squale …
En @TagEd ziet vanavond weer 98 ongelezen berichten.
Lekker twaalfuurtje!
Maandag verstuurd! Dan mag je wel verwachten dat je inmiddels een orderbevestiging hebt met verzendgegevens enzo. Zijn ze je niet vergeten? Het is woensdag toch… nou ja, “voor het weekend binnen” is nog niet voorbij.
PS Ik had ze dinsdagavond al gemaild met vergeten jullie niet om mij de T&T info te sturen. Maar ja, ik ben dan ook ongeduldig.
Komt ie lekker crispy vanaf!
Oei, @royke74 , da’s nog 'ns een
Nee, nee, ik zit even met m’n havercappuccinootje bij te lezen, zodat ik vanavond niet weer zoveel werk heb. Komt goed!
Wasda voor rare cameltoe?
Zo heb ik ze nog nooit gezien…
Is een camel toe. Maar dan een echte. Sloeg op de foto van Roy, hierboven.
Oooh… Ik wist niet dat die er zo uitzagen. Ik dacht die andere echt waren en dat ze altijd een broekje aanhadden.
(just kidding, right)
Zal ik anders nóg even een (oud) Squale plaatje plaatsen?
Als hint ofzo …
Ik ga trouwens weer even wat doen! Anders komt er helemaal niks van mijn planning terecht vandaag. Toedels!
Squale vermomd als
O.k., even
dan…
Ik vind deze, de Super Squale ‘Big Arrows’, dus wel gaaf. Weet niet precies waarom. Heeft gewoon iets, vind ik.
Je hebt het er nu al zo vaak over de afgelopen 2 weken… Koop dan!
Zo, maar weer ‘s ‘n teken van leven. Beetje druk met andere dingen de afgelopen weken. Maar heb qua leeswerk het tempo wel redelijk bij kunnen houden
Deze vandaag om, dus plaatje bij het praatje:
Een paar honderd posts hierboven ging het volgens mij over Vinted: deze komt daar vandaan, net als onder andere mijn oranje Sumo en die exclusieve geweldige Squale bewaardoos.
Staat nu een spotgoedkope Drass Galeazzi te koop ook. ‘t Is dat ik al een Master heb…
Zonder doos en papieren en met 3 super vage foto’s zoiets zou ik dus nooit durven
Vandaag niet de tijd gehad om tussendoor de kroeg in te komen, maar zie dat ik een gezellig dagje heb gemist

Wasda voor rare cameltoe?
Zo heb ik ze nog nooit gezien…
Mij is deze benaming voor een cameltoe niet bekend…
Ohja plaatje

Beetje druk met andere dingen de afgelopen weken.
Is het allemaal zonder al teveel gedoe, goed verlopen, Royce?