Middaag!
Ja, riep ik ook al maar @Kleine_gup_in_grote_oceaan werd gelijk gek
Zo moest even bijlezen, iets met nachtdiensten met mijn gedachte in een andere tijdzone!
Dus de GMT even omgeslingerd op deze Squale zaterdag…
Hahahaha, dan hadden we al lang aan de tekentafel moeten zitten… Oh, ik zie wel dat oneven jaren ‘higher budget’ jaren zijn.
Eigenlijk had het voorstel al op tafel moeten liggen, want het wordt wel krap nu.
Edit: het verbaast me eigenlijk dat er helemaal geen voorstel is gedaan dit jaar.
Is er wel een soortgelijke competitie dit jaar? Met andere woorden, mocht het zo zijn dat er weer iets soortgelijks georganiseerd is/wordt, dan is het voor mij (toch wel een actieve gebruiker/lezer) in ieder geval niet duidelijk geworden…
Elk jaar mag men voorstellen doen. Het lijkt erop dat er niemand heeft zitten broeden voor het jaar 2025.
Ja, zeg! Kwestie van prioriteiten stellen, he?!
Niemand durft meer, na de HFLE Squale. Dat overtref je natuurlijk niet zo snel!
Ja, prioriteit snap ik. Maar afgelopen nachten waren een achtbaan. Nu nog meer genieten dus!
Ik doe even met je mee dit weekend
Donderdag nog wel iets anders opgehaald bij de heren van Q-watches maar hoort eigenlijk ook niet in deze kroeg thuis.
Mijn rit naar Veldhoven heeft me ook weer enthousiast gemaakt voor een nieuwe haai en kon me ook dit keer weer niet bedwingen.
@TagEd welk soort muziek speel je? Beetje als Tom Petty ook?
Kijk, da’s een mooie GS! Congrats!
Als in nog een Squale gekocht?
Ja, het liefst zou ik voornamelijk Tom Petty en Bruce Springsteen spelen en dat doe ik thuis ook vaak. Maar als je samenspeelt, dan heb je natuurlijk ook met andere mensen te maken en heeft iedereen z’n inbreng. Dus spelen we best een breed genre: van The Cranberries tot Bob Dylan.
Foto!
Thnx man, vond ik zelf ook toch een stuk netter als ik gewend ben.
Ja een 1521 dit keer, wordt vervolgd
Prima muziek hoor, hou sowieso wel van rock voornamelijk uit de 70’s/80’s
Zodra het kan zal die hier uiteraard voorbij komen. Had hem al even gepast op donderdag maar vandaag de knoop definitief doorgehakt.
Gisteravond deze even gepast.
Bronzen kast/bezel, mooie blauwe sunburst dial, beetje eigenwijs met de kroon en datum op 2 uur, heel goed afleesbaar, blauwe nato maar ook een blauwe leren vintage band met beiden bronzen hardware en al met al gewoon een lekker horloge met gave en frisse uitstraling.
Het is, dat ik nog zo verliefd ben op m’n Sherpa en altijd alleen m’n laatste NA draag…
Mooie Squale mesh band!!
Look a like is ook niet verkeerd!
Deze is mooi zeg!
Onverwacht mooi zelfs. Ik heb al een aantal bronzen horloges gehad maar geen enkele had de aantrekkingskracht van deze.
Ik heb gisteren bij Q Watches ook meteen een paar titanium modellen om gehad maar deze bronzen komt direkt binnen met een présence van jewelste en blaast alle anderen gewoon van tafel.
Ja, ik ben nog steeds gek van m’n Sherpa.
Ja, ik draag altijd het laatste horloge.
Ja, de recente Studio Underd0g ligt dus nu alweer in z’n doosje.
En toch, deze bronzen…
Pffff…