Even wat “horloge rust” inbouwen en samen met m’n lief genieten van nog een heerlijke nazomer dag.
Naar aanleiding van eerdere foto’s hier zelf ook een “Gulf” bandje gekocht, doet het heel goed met dit mooie weer
Bon giorno, compeanos de squalos
Vandaag weer terug op staal.
Middagdiensten op het program deze week.
Dus ‘s morgens beetje sporten en klusjes doen, kan deze wel hebben.
Yes
Ik zeg kopen, Pappie! Gaaf ding, toch?!
Doe nou niet…
Oké vrienden een dubbele NA vandaag, dat was niet helemaal de bedoeling maar wel leuk
De Hanhart vandaag ontvangen, super vet maar écht
Heb de stalen band er ook bij maar voorlopig blijft ie lekker op dit leertje

De tweede was een impulsaankoop, ik moest mee shoppen en toen zag ik deze staan. Vraag me niet waarom maar ik wilde hem gelijk hebben zal wel weer door zo’n ophemel-verhaal van @daffie komen (kan ook verveling zijn geweest)
Heb ook nog wat TH’s gepast @TagEd en vond de ‘simpele’ Carrera’s eigenlijk het mooist. De nieuwe Aquaracer op rubber is ook lekker
Kom ik op best een leuk trio uit vind ik zelf, een duiker op rubber, een sport/GMT horloge op staal én een chrono (die ik wél trek) op leer
Lekkere aanwinsten, maat! Wat is die Hanhart toch lekker bruut hé!
Die seiko zag ik ook niet aankomen, net als jij.
Prachtige Hanhart…toffe Seiko. (sorry
) Lekker Trio
Thanks!
Ja écht mooi hoor chrono wijzer had niet strakker in het midden kunnen staan dus OCD/VriesKou-approved
ik vind hem voor een chrono ook erg ‘rustig’
Ook wel eens leuk zo’n verrassing ik probeer hem gewoon te declareren bij de baas tussen alle kinderschoenen en jassen