Sehr shön
Beide super gaaf! Ik vind vooral die Hanhart heel geslaagd. Oogt heel rustig voor een chronograaf.
Gefeliciteerd en uiteraard veel draagplezier
Wat een toffe aanwinsten! Had die bruine Sharp Edge GMT nog niet eerder gezien maar die is wel dik hoor!
Zo, jij bent echt even goed bezig geweest! Maar, mooie set! Gefeliciteerd!
Bedoel je dan de driewijzers? Want ja, die zijn ook heel mooi, vind ik ook!
Ja, die is ook erg goed gelukt!
Benieuwd of er nu weer even rust in de tent is en hoe lang.
Precies mijn gevoel kan ook komen omdat het de 42mm is, ik had eerder een 39mm Nivada chrono en die vond ik super mooi maar te druk. Deze is er ook in 39 en dat is dichterbij hét origineel maar ik vind dit fraaier, minder ‘opgepropt’
Ja das weer een aangename verrassing (voor mij) uit de Seiko hoek
Ja! Maar ik werd het niet eens met de baas over de kleur
Ik ook! ik heb nu in ieder geval een beetje variëteit
wel 2x een bruine plaat
maar ach wel heel anders
En
Dank mannen
Bijna alles verkocht, naast een Presage die ik nooit wegdoe en een Seiko DressKX die niks oplevert maar rubberbanden-slet is, alleen nog dit Super ding
Meer heb je eigenlijk ook niet nodig toch?
Gisteren ging ik voor de gein zoeken naar Squale Fanbases buiten de grenzen van Nederland. Ik kwam uit op het WatchForum en nadat ik mezelf had aangemeld als lid, kon ik door het forum scrollen.
Ik had eigenlijk het idee dat Squale in de US of A juist een hele grote fanbase had, maar tot mijn verbazing leeft de liefde voor het merk Squale daar nauwelijks.
Nou ja, eigenlijk helemaal niet als het forum als graadmeter wordt genomen.
Hahaha, met het animo aldaar, moet ik het wel met jullie doen.
Maar nee, ik wilde gewoon eens kijken buiten de Europese Unie, hoe het daar op fora aan toe gaat.
Dus ik ging als een Explorer op pad!
En kwam van een koude
thuis.
Het forum heeft iets meer dan 1500 leden, waarvan er misschien 12 per dag een kijkje nemen. Ze zijn daar niet zo actief zoals wij dat hier zijn.
Man man man, wat is die Hanhart een beauty!
Wij zijn gewoon de hard-core Squalecommunity, man! Toonaangevend voor de rest van de wereld. Én we hadden dit jaar natuurlijk de grootste Squalemeeting ooit gehouden, waar dan ook ter wereld!
Nice, en hoe zit het bij onze oosterburen; zijn ze op het uhrforum een beetje fan (ik heb daar geen account)?
Ja, daar is wel een grotere fanbase en zijn ze wel een stuk bekender met het merk.
Misschien ook daar af en toe ook eens meekijken dan!
Zeker, echt een schot in de roos, gelijk favoriet
Ik weet ook niet precies waarom deze wel en de Nivada destijds niet
Of misschien ook wel; de extra 3mm, de wijzerset, de numerals, veel minder tekst op de plaat, minder kleuren, geen tachymeter schaal rondom de dial en geen duik+GMT bezel. Verder hebben ze eigenlijk exact dezelfde case en lugs. De Nivada had dan wel weer drilled lugs, niet mooi wel praktisch, én een betere (2e hands) prijs