Dank zij de sterke Nederlandse ploeg heeft Lotte opnieuw de regenboogtrui
Het zal smaken straks
Wat plaatjes geschoten. Vond deze wel gelukt.
Ik ben meestal niet van een drukke band maar hier ben ik erg content mee:
Heb inmiddels ook een volledig witte ribbed nato onderweg en een canvas band. Ben erg benieuwd!
Fijne avond allemaal…
Vollering zit nog steeds te janken bij de finishlijn heb ik gehoord. Die heeft echt een seizoen van net niet!!
Ja ze was vandaag de ideale ploegmaat voor Kopecky, eerst het gat op Vos mee dicht gereden, daarna Vos los gereden en op het einde de sprint aangetrokken.
Heb het niet gezien, maar toch wel ergens een stukje arrogantie lijkt mij. Er is op dit moment niemand anders beter dan Lotte
Kunt beter een Squale dragen op de boot!
Prachtig horloge. Een witte plaat mis ik in mijn bescheiden collectie.
Maar wat @Stevil85 zegt, een Squale werkt prima op een boot!
Het is weer tijd voor een nieuwe “limited”. Vind de lollipop secondewijzer wel cool en ook dat het een no-date is.
De kroon op 10 uur vind ik opzich ook wel gaaf, wat vinden jullie?
Heel tof deze idd no date en het oranje accent op de lollipop wijzer maken ‘m af voor mij, de prijs (ondanks 6% korting) net niet
Ik snap wat je bedoelt, ze zullen vast wel 65 gegadigden vinden. Ben benieuwd of er 1 op het forum langskomt
Wat is jullie ervaring met de uurwerken? Ik heb laatst een Squad 1545 meegenomen op vakantie. Toen ik na twee weken terug kwam. Liep hij meer dan 2 minuten voor. Is dit binnen de marges. Het gaat om selita elabore movement.
Kast gewoon omgedraaid??
Haha ja idd, dat is wel de meest makkelijke oplossing
Maar misstaat in ieder geval niet vind ik.
Volgens mij heeft de 1545 een sellita sw200 uurwerk erin en zit de elaboré alleen in de cosc en master modellen.
Je hoort wel eens dat ze ontregelt zijn maar 2 minuten is wel heel erg veel.
Misschien kan @royke74 of @MotoSkooly je wat meer informatie geven. Die hebben er (anders als ik) wel verstand van.
De 1545 heeft inderdaad de normale grade, alle andere modellen een elaboré
2 minuten in 2 weken is toch helemaal niet veel, dat is minder dan 10sec (8.57) per dag en ruim binnen specs (zelfs voor elaboré)
Heb over de 2 weken heen gelezen🫣 dan valt het inderdaad mee🤐
Maar @Ramonrolex zo zie je maar, er zitten hier mensen die er sowieso meer verstand van hebben als ik
True, maar naar 12 dagen aaneengesloten de 1545 op de pols was deze ook wel lekker op de zondag. En vreemdgaan mag hier maar niet te vaak… jaloersig typjes die Italiaanse schonen
Is dit dan ook de eerste lefty voor squale ?
Het staat niet gek maar je gaat hem toch op z’n kop winden en verzetten…