Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

I dig it!

2 likes

:joy: ja voelt een beetje onnatuurlijk zo.

1 like

Ja, leuk. Maar de kroonpositie vind ik dan wel 'n beetje moeilijk. Ben een beetje een zeikerd. 3 en 4 / 4:30u ga ik toch het best op. :blush:

6 likes

Toch vraag ik me dan af wat iedereen er dan ā€œmoeilijkā€ aan vindt.

Ikzelf zie het probleem niet zo. Ik heb nog nooit geprobeerd om m’n horloge opnieuw in te stellen, terwijl hij nog aan m’n pols hangt.

Dus imo is het horloge afdoen, kroon losdraaien, horloge goed zetten en horloge weer omdoen. Dat de kroon op 10 uur zit, hoeft dan geen issue te zijn. Je draait gewoon je horloge 180 graden om z’n as en je draait de kroon los.

Dat is niet anders dan een 1521 met de kroon op 4 uur.

Toch?

4 likes

Met de Squale in Palermo :heart_eyes:

17 likes

Oh, nee. Maar dat bedoel ik ook niet, hoor. Ik bedoel ā€˜visueel een beetje moeilijk’. Ik vind het gewoon net wat minder smoelen. Heeft waarschijnlijk te maken met gewenning. Overigens draag ik mijn horloge al jaren rechts. Dus misschien zou het aan de klauw, voor mij, nog wel beter staan, zelfs. :thinking: :grin:

4 likes

Ik begrijp die gewenning helemaal. :+1:

Al vind ik het bij deze weer geen enkel probleem maar juist bijdragen aan het totale plaatje. :thinking:

Kan hem nog steeds niet uit m’n hoofd krijgen… :sweat_smile:

12 likes

Nu je het zegt…

Ik vind de groene variant ook heel dik!

2 likes

Dit vind ik visueel dan weer een beetje moeilijk :slight_smile:

Ja, het was ook niet geheel vrijwillig, alweer behoorlijk aantal jaren geleden. Beknelde zenuw, waardoor een horloge links niet meer fijn droeg. Dus het was óf rechts, óf geen horloge. De keuze was gemakkelijk en inmiddels helemaal aan gewend! :grin:

1 like

Ah das minder! Maar die keuze is dan vrij simpel natuurlijk :slight_smile:

1 like

Sjucht…
Nog niks gehoord van mijn Squale.

:face_exhaling:

Van SW niet of zij niet van Squale?

1 like

Ben ik abuis of is dit een niet correcte bezel op een Squale?

Ik heb deze samenstelling nog nooit gezien.

Hebben ze bij SW nog helemaal geen update, zoals in iedergeval een terugkoppeling van Squale, mocht deze daarheen zijn gestuurd

4 likes

Iets in die richting qua samenstelling van kleuren zouden ze wel eens moeten gaan maken, kan wel eens een prachtig model opleveren!

1 like

Nog niks gehoord,
Heb ze maar een mailtje gestuurd vandaag.

1 like

Deze staat nu op mp, maar ik kan niks vinden over deze specifieke samenstelling.

Hmm okee. Deze is het sowieso voor mij niet, voelt als onjuiste verhoudingen en net-niet qua samenstelling, origineel of niet…

12 likes

1 like