De glimmerd weer een keer om
ik ook steeds meer, wat een woke zooi daar. er is gewoon geen normale kassa meer te vinden. alles met zelfscan… bleghhhhh…
Tis rustig hier dan gooi ik de knuppel maar weer in het hoenderhok
Ik heb mogelijk mijn one-piece incoming dus dit zou er wel eens heel anders uit kunnen gaan zien
Heb ik dit niet eerder gelezen?
Zou zomaar kunnen, ik weet niet over welke dat ging maar daar heb ik vast een goed verhaal bij
Ik ben wel benieuwd waar jij op doelt maar nee het is niet groen, ‘gewoon’ zwart
Uhm een groene DJ? edit: en dan bedoel ik met groen niet de kleur van de wijzerplaat
Maar ik denk dat het bedoelde groen, het groen is van de categorie groen… I guess
Ja het kroontje
Nèèh ik hou het (voor nu) bij het goedkopere zusje (volgens mij altijd een goed idee
)
Er is bij Rolex ook niet zo heel veel dat mij trekt, ik vind een no-date sub wel mooi maar way overpriced, hetzelfde geldt voor een Explorer.
Ja eens, de Explorer 1(geloof ik?) die Dan heeft vind ik ook wel mooi maar heb zelf niet zoveel met Rolex ook.
De Tudor bb58 vond ik top maar is helaas vertrokken. Gelukkig is deze makkelijk terug te kopen mocht ik er in de toekomst weer naar verlangen.
Denk dat voor mij een 38mm el Primero op het moment bovenaan mijn lijstje staat.
Ben benieuwd welke het gaat worden
Alles eruit voor een one-piece
Heb het ook geprobeerd en hield het twee maanden vol.
Nu weer een two-piece
Geweldig hè, ik zat toevallig ook net “m’n zonden” te overdenken…
Wat een hobby en mooi setje trouwens!
Hahaha, Tja
Thanks
Zou het al knap vinden van mezelf ik moet het gewoon een keer proberen… als dat hem niet is weten we dat ook weer
Twijfel alleen of ik mijn kraampje nu al op ga zetten of eerst even moet aankijken of de NA wel bevalt
Ik zat gisteravond te borrelen met @TagEd en toen had ik het er ook al over. Waarom heb ik nu 3 horloges, terwijl ik toch telkens weer naar de HFLE grijp. Misschien toch de Matic DW en GMT weg en er mogelijk 1 ander voor terug kopen.