Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Na een paar dagen offline, deze weer om hoor:

19 likes

Mooie nato ook, past er perfect bij! :ok_hand:

16 likes

Dank je. Nagenoeg dezelfde kleur :smile::face_with_monocle:

1 like

Het was lang stil rondom de nieuwe release, nu eindelijk een sluiertipje in de mail:

Dit is geen 1553, toch? Daar ligt de bezel ‘dieper’ in de kast, als ik zo snel kijk en vergelijk.
Over twee daagjes en nog wat weten we ‘t.

image

11 likes

Lijkt meer op een (dunnere) 2002

Als Squale nou een leuke nieuwe Quartz duiker maakt dan gaat mijn hele one-piece-plan gelijk het raam uit :joy:

9 likes

Top :star_struck:

1 like

Haha, nu ben ik nog meer benieuwd naar die release :rofl: :rofl:

Ik ben zen en heb geen drang om een horloge te kopen.

9 likes

:rofl:

Rustig in- en uitademen.
Stress GIFs | Tenor
Het komt goed! :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Proficiat, de newcomer is geslaagd! Maar eerlijk vond ik de variatie in je drieluik toch leuker. Maar ik vind het supertof dat je ervoor gegaan bent, heel veel draagplezier! :slight_smile:

1 like

2001?

2 likes

Thanks Dan :facepunch:

Dat kan ik me heel goed voorstellen, ik hou wel van eenvoud, ik heb ook ca. 15 dezelfde zwarte shirts (naast een heleboel andere kleding) :joy: (geen grap)

Ja leuk toch, keertje proberen :wink: ben er nog niet helemaal maar bijna!

3 likes

Nog een hint op instagram?

5 likes

Gefeliciteerd man, top horloge!

I dunno, you tell me :person_shrugging:

9 likes

Yes , een lekker dun kwartsje 10mm dik en diameter van 38 ofzo dat zou top zijn :wink:

2 likes

Mmmm, ik ben okay… :see_no_evil::sweat_smile:

3 likes

Nou, lekker is dat. Doe je al die jaren je best, op het schip van Cousteau en dan krijg je een Squale!:grimacing::roll_eyes::face_with_raised_eyebrow:

:stuck_out_tongue_winking_eye:
De Prince de Lignac deelde tenminste nog Rolexen uit, onder de bemanning van zijn schip! :ship::partying_face: :joy:

6 likes

Zeg maar rustig dat de kijkdoos is opengezet. Feit is dat het exemplaar op de foto een 100 Atmos 2001 is.
image

5 likes

Ja, lijkt me sterk dat het dan opeens een heel ander model wordt. Squale is sowieso al 'n tijdje bezig met reissues en herinterpretaties van eerder modellen. Dus waarom geen (ver)nieuw(d)e 2001? :person_shrugging:

2 likes

Niet eens een Doxa! :upside_down_face:

2 likes