Nice, man! Een 54 is tof! Gefeliciteerd!
Deze GMT is sowieso wel een bandenslet hoor! Er zijn maar weinig straps die deze niet kan hebben!
Kan gewoon!
Past wel bij de vakantie naar Afrika .
Heb met de stalen band van de zomer nog gehad dat de duikersextentie los schoot toen ik vd boot in het water sprong. Gelukkig niet m’n horloge vd pols gegleden.
Zeker!
Nou, gelukkig maar!
In 1 woord: perfect zelfs voor die kinderarmpjes van jou (46mm, heel vergelijkbaar met een 40mm 1545)
Thanks mannen
Gaaf, ik ben jaloers
Daar zit alweer een centimetertje extra aan.
Eerst al die mooie horloges in het blauw.
Dan…
Dank je wel, tegelijkertijd sorry en het wordt misschien zelfs nog iets erger.
Mijn foto mist nog één aspect; hij strekt de dial nog niet echt tot eer. In werkelijkheid popt die er (samen met de bezel inlay) heel helder blauw uit en het contrast met het brons is echt geweldig.
Wanneer dit horloge mij in deze hobby idd weer in balans houdt, volgt er misschien toch nog weer een NA.
Maar bij interesse; blijf focussed want eens de onbalans zich aandient, is het bij mij meestal gauw gedaan met de koopman…
Pas maar op dadelijk heb je ineens normale armen
Haha ja ik zei toch al dat ik een Tudor incoming had snap er niks van dat die andere 2 nog niet weg zijn
Want je wil graag weer uit balans raken?
Of bedoel je als het je lukt om met deze NA erbij in balans te blijven dan knal je er gewoon nog een achteraan
Ik bedoel het tweede. Ehhh, nog een NA op HF schrijven wel te verstaan, want dan ben ik voorlopig even klaar.
Al snap ik de vraag heel goed…
Heel mooie Tudor overigens, congratz!
Aaah zo! Dat heb ik nog nooit gedaan dus vergeef me dat ik het zo niet las
Thanks ben er ook wel blij mee, de 4e Tudor maar de eerste in het juiste thema met de juiste proporties
Die Sherpa mag er overigens ook zijn (en die Squale dénk ik ook wel
)
Geen probleem, ik had hem ook zelf op de stip gelegd.
Mooie ontwikkeling en ik hoop dat je er lang blij mee blijft, het zijn heel fijne horloges.
De Sherpa is een lotje uit de loterij en gaat niet meer weg. Ik vermoed overigens de nieuwe bronzen Squale ook niet, want daar kloppen ook een aantal dingen aan maar die meld ik dan wel in een NA. Zodra ik hem heb, zal ik hier uiteraard wat foto’s posten.
Prachtig VriesKou! Gefeliciteerd
Heel tof, gefeliciteerd man
Ah, doe maar een lekker uitgebreide NA! Daar houden we van!
Kom maar op! Ben benieuwd!
Stuur me tegen die tijd maar een berichtje😉