Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Ik wilde reageren, maar…

Congrats met de aanwinst, kerel!

Misschien dan toch eerst met de GMT een start maken en aankijken hoe dat voelt. :sweat_smile::joy:

2 likes

Goed idee want die heb je met een muisklik een nieuwe besteld :wink:

2 likes

Hij staat weer online. :sweat_smile::joy:

1 like

Goed bezig mensen! :pray::ok_hand:

:joy::joy:

1 like

Daar ga je spijt van krijgen…. Of je hebt het al :rofl:

1 like

Hahahaha, Boefje! :rofl:

1 like

Zeker omdat ik net aan het kijken was voor een Zelos GMT :crazy_face:… kom jij met deze :exploding_head:

1 like

:crazy_face::joy:

@Kleine_gup_in_grote_oceaan begin nu toch wel aardig te twijfelen over die Hanhart hoor, zou ik nog wel eens spijt van kunnen krijgen :joy:

6 likes

Breur… Een verslaafde weet het altijd zo goed voor een ander, hè… :joy::joy:

1 like

Ik weet dat hij al in het blauwe staat KGIGO en wil je niet nog verder in de war brengen. Maar aan de andere kant…je kan ze toch ook gewoon houden en voorlopig genieten van de HFLE?
Ik bedoel, ze eten geen brood, het is niet dat je het geld nu nodig hebt en je hebt ook niets anders op het oog momenteel.
Ik heb ook zat horloges van de hand gedaan, zelfs sommige waarvan ik dacht dat ik ze nooit weg zou doen. 1 daarvan is de bb58, ronduit een top horloge en was ideaal qua afmeting, looks, specs en comfortabel als maar kan. Toch weggedaan (beetje spijt) maar wetende dat ik deze altijd weer opnieuw aan kan schaffen.

Aan de keerzijde het zijn maar horloges he? :person_shrugging:

2 likes

3 likes

giphy

1 like

Woehoe! Lekker, Pappie! Congratulazioni! :partying_face: :champagne:

Als in: nieuw, deze ChocoMatic? Mooi, man! Congratulazioni, ook! :champagne: :partying_face:

Even wachten, gewoon. Ik heb vaak pas andere horloges verkocht, als ik weer wat nieuws had gekocht. Iets dat ik nóg gaver vond.

Sorry dat/als ik je weer aan het twijfelen heb gebracht! :wink:
GIFs by @cackhanded — Sorry, sorry, a GIF from Ghostbusters

4 likes

Hij is er :partying_face:

20 likes

Lekker, ouwe! :partying_face:

Wat is de lug2lug eigenlijk?

Veel draagplezier!

1 like

Heel fraai gefeliciteerd.

1 like

Heeft iemand deze toevallig op een nato/ mn strap staan? Ben opzoek naar inspiratie.

9 likes

De enige foto die ik zo ff snel kon vinden.

MN’ish van Oompie.

8 likes

Zat hier ook al naar te kijken

Misschien met rood lijntje, heeft wel wat icm de secondewijzer.

1 like